ورزش

پدیده- استقلال؛ زورآزمایی شاگردان مهاجری و شفر در مشهد

پدیده و استقلال

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جمعه هفته جاری دیداری حساس میان تیم‌های بالای جدول در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و در آن دو تیم استقلال تهران و پدیده خراسان با یکدیگر مصاف خواهند داشت تا تکلیف بالای جدول بیشتر مشخص شود و آرایش تیم‌های در بالای جدول با توجه به نتیجه این دیدار شکل تازه‌ای به خود بگیرد.

داستان لیگ برای این دو تیم متفاوت آغاز شد و متفاوت نیز دنبال شد استقلال با منصوریان شروع کرد و بدترین نتایج خود در تاریخ لیگ برتر را با وی تجربه کرد تجربه‌ای که در نهایت منجر به خروج و استعفای منصوریان از استقلال شد و یکی از دراماتیک‌ترین دیدارهای دو تیم نیز در نیم فصل نخست برابر یکدیگر رقم خورد.

علاقه‌مندان فوتبال به خوبی دیدار رفت این دو تیم را در تهران بیاد دارند که پدیده با دو گل برابر استقلال به برتری رسید و در پایان آن دیدار بود که منصوریان برای نخستین بار به صورت جدی احساس کرد که باید از استقلال برود و حتی تصمیم بر استعفا نیز داشت اما تا پایان دیدار با ذوب آهن در استقلال ماند و رفتنش تمدید شد.

پدیده اما نیز داستان متفاوتی در لیگ داشت تیم مهاجری شکل بسیار خوبی گرفته بود و با قدرت پیش می‌رفت و نتایج خوبی در لیگ رقم می‌زود و کم کم همه امیدوار شده بودند که این تیم می‌تواند امسال برای نخستین بار مشهد را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر صاحب نماینده در باشگاه‌های آسیا کند.

همه چیز برای مهاجری و تیمش شیرین پیش می‌رود و مدیران پدیده مزد اعتماد خود به سرمربی جوان و خوشفکرشان را در سال‌های گذشته درو می‌کردند که ناگهان مسئله‌ای بیرونی سبب شد ۶ امتیاز از تیم کسر شود و ترمزی برای نتایج خوب پدیده در لیگ برتر و پیشتازی مشهدی‌ها محسوب شود.

این مسئله آب سردی بر پیکر مهاجری و پدیده و هواداران و فوتبال دوستان مشهدی بود اما مهاجری خیلی سریع تیم را جمع و جور کرد و هنوز بارقه‌های امید برای تیم مهاجری در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باقی است تا بتواند با کسب امتیازات لازم تبدیل به یکی از سه تیم بالای جدول شود و جواز آسیایی کسب کند.

شاگردان مهاجری به خوبی می‌دانند که احتمالاً جواز ورود به آسیا را با برتری در دیدارهای مقابل با تیم‌های بالای جدولی است که به دست خواهند آورد و یکی از این دیدارها، مصاف با شاگردان شفر در مشهد است.

استقلال برای این دیدار جباروف را در اختیار دارد و آنها نیز با تمام توان می‌آیند تا در این دیدار برتری را کسب کنند البته استقلال کسب سهمیه آسیا را از دریچه قهرمانی در جام حذفی نشانه رفته است اما خودشان هم می‌دانند که صنعت نفت رقیب چغری است و شاید نتوانند به سادگی از سد آنها آن هم در آبادان بگذرند و کلید فینال خرمشهر را به دست بیاورند بنابراین لیگ را تمام شده نمی‌دانند و به دنبال دستیابی به هارمونی بیشتر برای دیدار حساس برابر صنعت نفت و رقبای آسیایی هستند.

شفر استقلال را احیا کرده و مهاجری نیز پدیده را از شوک کسر ۶ امتیاز بیرون آورده هر چند دو تیم در دیدارهای اخیر خود نتوانسته‌اند به برتری برسند و یکی برابر سایپا مساوی کرده و میزبان هم به استقلال خوزستان باخته است اما حساب و داستان این دیدار با حساب تمام لیگ فرق دارد.

این روزها همه چیز در مشهد تحت تاثیر این قرار گرفته که این دیدار قرار است در ثامن برگزار شود و یا در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)؛ قطعاً برگزاری دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) جان تازه‌ای به دیدار دو تیم می‌دهد.

دو تیم پدیده و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر جمعه جاری از ساعت ۱۵ در مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا