ورزش

“پدیده” به سود “مشکی‌پوشان” استقلال خوزستان را متوقف می‌کند

پدیده و سیاه جامگان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پدیده و مشکی‌پوشان امروز و فردا دیدارهای حساسی را در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیش رو دارند دیدارهایی که هر کدام از آنها می‌تواند سرنوشت دو تیم خراسانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر را مشخص کند.

پدیده در حالی باید به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که این دیدار برای این تیم از دو جنبه حائز اهمیت است از سویی پدیده به دنبال این است تا با برتری در این دیدار، خودش را در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بالا بیاورد و همچنان برای کسب سهمیه از درون رقابت‌های لیگ برتر امیدوار باشد و از سوی دیگر با متوقف کردن استقلال خوزستان دیگر تیم مشهدی یعنی مشکی‌پوشان را برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر می‌کند.

پدیده اکنون در کمرکش جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و زمزمه‌هایی نیز وجود دارد که شاید ۶ امتیاز کسر شده از این تیم بازگردد اتفاقی که اگر رخ دهد ناگهان پدیده در رقابت‌های لیگ برتر جهشی فوق‌العاده خواهد داشت.

مهاجری این فصل رویاهای شیرینی برای پدیده دیده بود اما کسر ۶ امتیاز بخش زیادی از آن را پرپر کرد هر چند که باید به اراده و همت بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک گفت که توانستند با این موضوع کنار بیایند و بلافاصله خود را به کورس برگرداندند.

استقلال خوزستان اما شرایط متفاوتی دارد آنها به نیمه نهایی جام حذفی رسیده‌اند و باید برابر خونه به خونه بابل قرار بگیرند و اگر از سد این تیم بگذرند می‌توانند خود را یک پای فینال خرمشهر ببینند اما همان اندازه که در جام حذفی شرایط خوبی دارند در لیگ اصلا حال و روز درست و حسابی ندارند و از اکنون فانوس به دست هستند مسئله‌ای که برای قهرمان دو فصل قبل لیگ برتر بسیار عجیب و غریب است.

مشکی پوشان اما دیداری حساس فردا با پرسپولیس دارد عنایتی موفق شده تغییری اساسی در مشکی پوشان ایجاد کند و البته به نظر می‌رسد وی بیشتر در این مدت بیشتر به لحاظ روحی و روانی روی تیم کار کرده و هنوز می‌توان امیدوار بود که تفکرات تاکتیکی عنایتی به صورت کامل در این تیم پیاده‌سازی نشده است.

عنایتی شاید دوست داشته باشد از همین فردا مشکی پوشان واقعی را به رخ برانکو بکشد تا نشان دهد قعرنشین لیگ هم می‌تواند برای صدرنشینان موی دماغ اساسی باشد؛ امتیاز گرفتن مشکی‌پوشان در این دیدار برایشان از نان شب هم واجب‌تر است و باید به هر طریق ممکن دست خالی از زمین ثامن خارج نشوند.

پدیده امروز از ساعت ۱۵ در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و مشکی پوشان نیز فردا از ساعت ۱۴:۳۰ پذیرای پرسپولیس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا