ورزش

پدیده خراسان تکلیف بقا در لیگ برتر را “یکسره” کرد

پدیده
پدیده

 

پدیده

 هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور به صورت همزمان برگزار شد و تکلیف تیم‌های سقوط کننده و یا به عبارت بهتر تکلیف دیگر تیم سقوط کننده به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تا حدود زیادی مشخص شد.

در یکی از دیدارها، تیم فوتبال پدیده خراسان که زمزمه‌های متعددی مبنی بر عدم تمایل مجموعه پدیده برای تیمداری در فصل آینده به گوش می‌رسد در مصافی حساس در تهران به دیدار شاگردان هومن افاضلی در تیم فوتبال نفت تهران رفت و در نهایت موفق شد با تک گل میلاد کمندانی از سد تیم فوتبال نفت تهران بگذرد.

نفت با این شکست همچنان ۲۴ امتیازی باقی ماند و پدیده خراسان نیز ۲۹ امتیازی شد و تا حدود زیادی دغدغه سقوط از این تیم دور شد؛ تیمی که البته به گفته محمدرضا مهاجری در کنفرانس خبری پس از این دیدار شاید باید برای کسب سهمیه می‌جنگید اما شرایط به نحوی پیش رفت که پدیده مجبور شد برای فرار از سقوط بازی کند.

تک گل رد و بدل شده در دیدار روز گذشته تیم‌های پدیده و نفت تهران شاید کافی بود تا تکلیف بسیاری از مسائل در انتهای جدول مشخص شود و در حالی که تنها دو هفته به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده است، نفت تهران تبدیل به جدی‌ترین کاندیدای سقوط شود.

پدیده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، فصل بسیار پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در حالی که در روزهای ابتدایی فصل، بازی‌های درخشانی را پشت سر می‌گذاشت و امید زیادی برای کسب سهمیه آسیایی از سوی این تیم وجود داشت اما در نهایت شرایط برای این تیم به نحوی پیش رفت که مجبور شد برای بقاء در لیگ برتر بجنگد.

اعتصاب در تمرین، کسر ۶ امتیاز از تیم، زمزمه کسر ۶ امتیاز دوم و اعلام عدم تمایل مدیران پدیده برای تیمداری در فصل آینده ضربات مهلکی بود که شاید هر کدام از آنها برای به هم ریختن یک تیم کفایت می‌کرد اما بازهم با این شرایط پدیده در لیگ برتر تا حدود زیادی باقی ماند.

دو دیدار باقیمانده تیم فوتبال پدیده در رقابت‌های لیگ برتر امسال تبدیل به بازی‌های نسبتاً تشریفاتی شده است و با توجه به اینکه البته نفت تهران نیز بازی‌های آسانی پیش رو ندارد شاید بتوان عنوان کرد که بقای پدیده قطعی شده است و باید از اکنون برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر برنامه ریزی کرد.

هواداران فوتبال خراسان امیدوار هستند که اکنون که فصلی سخت برای دو تیم فوتبال مشهد پشت سر گذاشته شده است پدیده را فصل آینده بازهم به عنوان نماینده مشهد ببینند و صحبت‌های صورت گرفته مبنی بر فروش سهمیه این تیم و یا خروج آن از استان صحت نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا