ورزش

پدیده فصل آینده باید رتبه فعلی خود در لیگ برتر را ارتقا دهد

محمد رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: امسال در میانه‌های جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتیم و سال آینده باید این رتبه را ارتقا دهیم.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: پدیده امسال با مشکلات زیادی در کسب نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های لیگ برتر مواجه بود اما آنچه بیش از بقیه عوامل ما را اذیت کرد وقفه‌های متعددی بود که در لیگ برتر ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه این وقفه‌ها سبب می‌شد تیم از شرایط آرمانی دور شود گفت: بهرحال این وقفه‌ها مشکلاتی را هم به لحاظ فنی و هم بدنسازی برای تیم‌های لیگ برتر از جمله پدیده ایجاد کرد.

سرمربی پدیده خراسان با اشاره به اینکه هدفگذاری پدیده برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور کسب رتبه بهتر است افزود: امسال در میانه‌های جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتیم و سال آینده باید این رتبه را ارتقا دهیم.

مهاجری بیان کرد: مشکلات متعددی را امسال چه از ابعاد بیرون تیمی و چه درون تیمی پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه وفاق و همدلی میان بازیکنان و کادر فنی و تیم مدیریتی جدید بسیار مناسب بود و باید برای فصل بعد به دنبال کسب رتبه بهتر باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های خودم را برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر به کادر مدیریتی ارائه کرده‌ام و موافقت ضمنی اولیه نیز با برنامه‌ها شده است و امیدواریم فصل بعد بتوانیم با حضور قوی تر در رقابت‌های لیگ برتر دل هواداران فوتبال استان را شاد کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا