مشهد

پرداخت 5 میلیارد ریال نذورات مردم مشهد به ستاد بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: پرداخت 5 میلیارد ریال نذورات مردم مشهد به ستاد بازسازی عتبات عالیات

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد گفت: در پنج‌ ماه اول سال مردم مشهد 500 میلیون تومان نذورات خود را در قالب وجه نقد و مسکوکات طلا و جواهر برای بازسازی اعتاب مقدسه به ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد اهدا کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی شیری مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد سه‌شنبه شب در اولین همایش رابطین ادارات ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان مشهد مقدس که در سالن جلسات فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رابطین باید به‌صورت ثابت و مستمر با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان رضوی همکاری و مشارکت نمایند.

وی اظهار کرد: در پنج‌ماهه اول سال مردم مشهد 500 میلیون تومان نذورات خود را در قالب وجهه نقد و مسکوکات طلا و جواهر برای بازسازی اعتاب مقدسه به ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد اهدا کردند.

 شیری افزود: در حال حاضر ما 6 ستاد فرعی در سطح مشهد داریم که در حال حاضر تلاش داریم مسجدها را محور دریافت نذورات مردم تبدیل شود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد اظهار کرد: زمانی که مسجد به‌عنوان ستاد فرعی ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار گیرد، تردد کمتر و مردم راحت‌تر نذرشان را ادا می‌کنند.

شیری ادامه داد: پیگیر افزایش ستادهای فرعی در مساجد هستیم تا مردمی بیشتری بتوانند در خدمت‌رسانی به ائمه اطهار(ع) شریک شوند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد به اعزام نیرو به حرمین ائمه معصومین(ع) اشاره و تصریح کرد: برای بازسازی و توسعه حرم معصومین (ع) ما نیروهای داوطلب را با هزینه ستاد بازسازی عتبات عالیات به عراق اعزام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان این افراد از کارگر ساده و آشپز گرفته تا مهندس عمران حضور دارند و هیچ‌کدام بابت خدماتی که برای بازسازی و توسعه حرمین ائمه انجام می‌دهند هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

شیری اضافه کرد: افراد داوطلب یک ماه در عراق حضور دارند و که در این‌یک ماه 27 روز خدمت‌رسانی می‌کنند و سه روز نیز به زیارت ائمه که در عراق حضور دارند می‌روند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مشهد بیان کرد: از ابتدا امسال 250 نفر از مشهد برای بازسازی و توسعه حرمین اعزام‌شده‌اند.

در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام محمدکاظم راشد‌یزدی عنوان کرد: نیکوکاری شاخصه‌هایی دارد که توفیق خدمت به حرمین شریفه از جمله‌ این شاخصه‌هاست.

استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد رابطین را بهترین انسان‌ها و دعوت‌شدگان دانست و ادامه داد: این خدمتگزاری را باید قدر دانست و مطمئن باشید که این خدمت‌رسانی توشه آخرت شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا