ورزش

پیست دوچرخه سواری مجموعه ثامن‌الائمه مشهد تکمیل می‌شود

پیست دوچرخه سواری مجموعه ثامن‌الائمه مشهد تکمیل می‌شود

مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در طول سال مسابقات مختلفی در رشته‌های سرعت، استقامت و کوهستان در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و نظایر آن برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی میزبان سه رقابت کشوری بود، امسال نیز به دلیل تکمیل شدن پیست ثامن‌الائمه و برطرف شدن مشکلات محل اسکان میزبان پنج مسابقه کشوری هستیم، همچنین تصمیم بر برگزاری مسابقات کوهستان در پارک خورشید داریم.

روزبهان ادامه داد: یکی از امور حائز اهمیت در پیش روی هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی، حضور ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان در ماده کراس کانتری المپیک است، به طور کلی ۳۲ رکاب‌زن از ۱۲ کشور مختلف در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات مذکور در ۲۰ و ۲۱ خردادماه در بروجن چهارمحال بختیاری برگزار می‌شود، دوچرخه‌سواران خراسانی برای حضور در این رقابت‌ها تمرین کردند و در حال حاضر آمادگی کامل برای حضور در مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری را دارند.

وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری در سطح دو تشکیل می‌شود، ۲۰ رکاب‌زن از تعداد ذکر شده داخلی هستند که در قالب چهار تیم در رقابت‌های مذکور شرکت می‌کنند، ۱۲ دوچرخه‌سوار نیز از سایر کشورها در این مسابقات حضور دارند، نفرات برتر در رقابت‌های مذکور جوایز ۶ هزار یورویی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی عنوان کرد: دو ورزشکار خراسانی به نام‌های محمدجواد صفدری و علیرضا جباری با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند، این دو به عضویت تیم ملی امید ایران درآمدند، نتایج خوبی را از این مسابقات شاهد خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا