خراسان

پیگیری‌های استانی برای افزایش وام مسکن در حال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در رابطه با افزایش وام مسکن، پیگیری‌های استانی در حال انجام است.

قدرت‌الله ابک در حاشیه سفر به گناباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم بخش “کاخک” گناباد، اتصال جاده این بخش از محل روستای استاد به جاده آسیایی بود که از محل اعتبارات کد ۰۶۱ راهداری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در رابطه با مشکل مسکن در شهرستان گناباد نیز بیان داشت: در طرح اقدام ملی در گناباد اسامی ۲۵۸ نفر تایید شده است؛ اگر در شهرها متقاضی وجود دارد در ثبت نام مجدد اسامی ثبت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در رابطه با تامین زمین های مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: امید ما به زمین های دولتی و تغییر کاربری زمین‌های اداری مازاد است که می‌تواند بخشی از زمین‌های لازم جهت طرح اقدام ملی را فراهم کند و اگر این موضوع اتفاق نیفتد زمین خصوصی خریداری خواهیم کرد.

ابک عنوان کرد: در کاخک طرح اقدام ملی شهرک بهارستان اولویت نخست است که در ۲۳ مرداد زمین را به بنیاد مسکن تحویل می‌دهیم تا متقاضیان مراجعه و زمین را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: ۴۰میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن و باز پرداخت اقساط ۹۹ ساله است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: متقاضیان بنیاد مسکن از ۲۳ مردادماه به بعد امکان ثبت نام در این طرح را دارند. شیوه نامه اقدام ملی، طبق مصوبات ملی است و متقاضیان باید با حداقل پول، به مسکن خود برسند و در رابطه با افزایش وام برای مسکن، پیگیری‌هایی در استان در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =

دکمه بازگشت به بالا