خراسان

چاپ 118 مقاله ISI توسط دانشگاه آزاد نیشابور در سال 94

خبرگزاری فارس: چاپ 118 مقاله ISI توسط دانشگاه آزاد نیشابور در سال 94

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نیشابور گفت: چاپ 118 مقاله ISI نیز در سال 94 در مجلات معتبر توسط دانشگاه آزاد نیشابور صورت گرفت.

 

علیرضا مهرآذین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور در ارتباط با فعالیت‌های حوزه پژوهش دانشگاه آزاد نیشابور در سال 94 اظهار کرد: در حوزه کتابخانه با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مجموعه کتاب‌ها را به حدود 80 هزار جلد و بیش از 37 هزار عنوان کتاب برسانیم.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نیشابور ادامه داد: همچنین مرکز رشد فناوری‌های این دانشگاه در پنج هسته در شهریور ماه افتتاح شد که با برگزاری رویداد استارت آپ و حضور بیش از 130 دانشجو در قالب 13 تیم کار خود را رسماً آغاز کرد، همچنین برگزاری جشنواره خلاقیت‌های دانشجویی با 14 ایده نیز برگزار شد.

وی تأکید کرد: نتایج این اقدامات ارسال دو طرح دانش‌بنیان به استان بوده که در یکی از این طرح‌ها سرمایه‌گذاری 35 درصدی برای دانشگاه به همراه داشت.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نیشابور تصریح کرد: در طرح‌های پژوهشی 21 عنوان طرح داوری شد که از این تعداد 12 طرح کارهای اداری و حسابداری آن انجام‌ شده و 12 طرح دیگر نیز تعهدات آن اخذ شده است.

مهرآذین تأکید کرد: ارسال 14 عنوان کتاب برای ارزیابی به داوری، اخذ مجوز، فیپا و شابک دو عنوان کتاب و اخذ تأییدیه پنج عنوان کتاب نیز در بخش انتشارات به انجام رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد نیشابور دستاوردهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن‌های علمی واحد نیشابور را تشریح و بیان کرد: چاپ 17 مقاله علمی پژوهشی، برگزاری 20 سخنرانی علمی، تعریف، اجرا و یا خاتمه بیش از پنج طرح پژوهشی و برپایی سه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در امسال بوده است.

وی در پایان گفت: چاپ 118 مقاله ISI  نیز در سال 94 در مجلات معتبر توسط دانشگاه آزاد نیشابور صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا