خراسان

کارگاه‌های قانونی طلاسازی خراسان رضوی مورد حمایت قرار می‌گیرند

رشیدیان

استاندار خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های قانونی طلاسازی خراسان رضوی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: امسال رشد 23 درصدی قاچاق در چهار ماهه نخست داریم که رقم آن 635 میلیارد ریال است.

استاندار خراسان رضوی با بیان سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه جدی با قاچاق قبل از ورود به بازار گفت: از کارهای انجام شده تقدیر و استمرار آن برای جلوگیری از خساراتی که به اقتصاد و تولید کشور وارد می‌کند، خواستار شد. 

وی با اشاره به برخورد قضایی و انتظامی هوشمندانه با قاچاقچیان در سخنان رهبری بیان کرد: جلوگیری از قاچاق می‌تواند منجر به توسعه اشتغال و استفاده از تولیدات داخلی شود.

رشیدیان در ادامه گفت: مقابله با قاچاق کالاهای خارجی را می‌توان با تبلیغات در رابطه با تولیدات داخلی انجام داد و در ادامه موضوع انتخاب مشهد به عنوان شهر جهانی گوهر سنگ‌ها بیان کرد و از  مصرف سالانه حدود 15 تن سنگ قیمتی خبر داد.

استاندار خراسان رضوی در زمینه مبارزه با قاچاق طلا گفت: برنامه استان حمایت از کارگاه‌های طلاسازی است که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و خواستار تجدید نظر در رابطه با قوانین مالیاتی در این حوزه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا