ایران

کرمان؛ بزرگ‌ترین مهمان خانه ایران در نوروز ۹۵

ارگ بم

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان شعار این ستاد در ایام نوروز را «کرمان؛ بزرگ‌ترین مهمان خانه ایران» عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود وفایی با ارائه نمونه‌هایی از جاذبه‌های گردشگری این استان اظهار داشت: جاده بهار نارنج به طول 300کیلومتر از جبال بارز تا منوجان، یکی از زیباترین جاده‌های کشور در ایام نوروز است و در این ارتباط در نظر داریم با معرفی این جاده به کسانی را که قصد گذر از استان کرمان را بستر را برای آشنایی گردشگران با این جاذبه فراهم کنیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با ارائه دیگر جاذبه گردشگری کرمان ادامه داد: کویر لوت ایران از جاذبه‌های کویری منحصر به فرد ایران است و تلاش داریم در آینده نزدیک این کویر زیبای ایران را به ثبت جهانی برسانیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه 8 هزار اثر تاریخی در این استان ثبت شده است، تصریح کرد: استان کرمان از جهت برخورداری از آثار فرهنگی، تاریخی، طبیعی و داشته‌های میراث معنوی جزء استان‌های منحصر به‌فرد ایران است.

وفایی در پاسخ به میزان حضور گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از این آثار تاریخی و کویر لوت گفت: به‌رغم همه این جاذبه‌ها این استان چندان نتواسته در جذب گردشگر موفق باشد که با توجه به همین مسئله باید نگاه و توجه جدی‌تری آن هم در سطح کلان برای معرفی این استان صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا