مشهد

کمک 175 میلیارد تومانی شهرداری مشهد به احداث زائرسراهای ارزان قیمت

در حال حاضر 31 قطعه زمین برای احداث زائرسراها در نظر گرفته که از این تعداد 27 زمین زمین به احداث زائرسراهای استانی و 4 قطعه دیگر به احداث زائرسراهای پیشتاز اختصاص داده شده است.
کمک 175 میلیارد تومانی شهرداری مشهد به احداث زائرسراهای ارزان قیمت

مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) از کمک 175 میلیارد تومانی شهرداری مشهد به احداث زائرسراهای ارزان قیمت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدحسین عابدی در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی زائرسرای ارزان قیمت استان ایلام در بولوار وحدت گفت: احداث زائرسراها هزینه‌های سنگینی دارد اما مدیریت شهری مشهد با ارائه زمین و پروانه رایگان مسیر را برای عمل به منویات مقام معظم رهبری هموار کرده به گونه‌ای که شهرداری مشهد در ساخت این زائرسراها 175 میلیارد تومان کمک کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 31 قطعه زمین برای احداث زائرسراها در نظر گرفته که از این تعداد 27 زمین زمین به احداث زائرسراهای استانی و 4 قطعه دیگر به احداث زائرسراهای پیشتاز اختصاص داده شده است.
مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) افزود: 8 زائرسرا عملیات اجرایی خود را آغاز کرده که یکی از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است؛ همچنین 7 زائرسرای دیگر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
عابدی به مساحت زائرسرای ایلام اشاره کرد و در این خصوص گفت: این زائرسرا 700 مترمربع مساحت دارد که در زیربنای 4250 متر ساخت می‌شود
وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 32 هزار مترمربع زمین به استان‌ها برای ساخت زائرسراها اختصاص پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا