مشهد

یک مدیر شهری مشهد به اتهام تبانی در معاملات دولتی دستگیر شد

روز گذشته یکی از مدیران عامل بخش های خدماتی شهرداری مشهد به اتهام تبانی در معاملات دولتی و …، با دستور مقام قضایی در دادسرای ناحیه ۲ مشهد بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس, چندی پیش پرونده تخلفات گسترده مالی که در آن رد پای اقدامات مجرمانه برخی مدیران شهرداری مشهد هم دیده می شد، در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت. در پی آن هم چندین نفر که در بررسی های دقیق صورت گرفته از سوی مقام قضایی و یکی از نهاد های امنیتی مشهود شد دست به جرایم متعدد مالی زده بودند بازداشت شدند.

روند رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه داشت تا اینکه بازپرس پرونده در دادسرای ناحیه ۲ مشهد حین بررسی اسناد گسترده تخلفات صورت گرفته توسط افراد بازداشت شده، ردی پای اقدامات مجرمانه تازه ای را استخراج کرد.

در این مرحله به سرعت ماجرا برای اخذ استعلامات تکمیلی و ورود به عمق تخلفات مالی و بدست آوردن دیگر ادله های جرم در اختیار یکی از نهادهای امنیتی قرار گرفت. از طرفی حدود یک ماه اقدامات نامحسوس و جمع آوری مستندات جرم به درازا انجامید. به این واسطه هم مشخص شد عامل اصلی این ماجرا کسی جز مدیر عامل یکی ازبخش های خدماتی شهرداری مشهد نیست.

گزارش جمع آوری شده از سوی ماموران در اولین فرصت روی میز مقام قضایی قرار گرفت و برهمین اساس و باتوجه به عمق اقدامات مجرمانه صورت گرفته از سوی مدیر عامل مذکور، بازپرس پروند صبح روز گذشته دستور بازداشت وی را صادر کرد.

پس از آن متهم در شعبه بازپرسی حاضر و به وی عناوین اتهامی تبانی در معاملات دولتی و همچنین تضییع حقوق بیت المال تفهیم شد.

این گزارش حاکی است در پایان اولین جلسه بازپرسی و تفهیم اتهامات مورد اشاره،متهم با قرار وثیقه چند میلیارد تومانی بازداشت شد. از سوی دیگر تحقیقات برای روشنتر شدن دیگر ابعاد این پرونده پیچیده مالی همچنان از سوی دستگاه قضایی ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا