مشهد

۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد فعالیت می‌کنند

تاکسی فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در مشهد وجود دارد در حالی که در گذشته این رقم بیش از ۵ هزار تاکسی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: در بحث نوسازی تاکسی باید امکانات، شرایط و منابعی که نیاز به نوسازی تاکسی است، توسط دولت تأمین شود.

وی افزود: از طرفی در این حوزه باید شرایط اقتصادی تاکسیران و معیشت آن‌ها نیز مورد توجه باشد تا تاکسیران بتواند اقساط تسهیلات خود را به بانک‌های عامل پرداخت نماید که همه این شرایط نقشی مهم در نوسازی تاکسی دارد.

علوی‌مقدم بیان کرد: در طی ۳ سال گذشته به دلیل اینکه شغل تاکسیرانی اقتصادی نبوده متأسفانه ۶۰۰ تاکسی از رده خارج شده و دیگر تاکسیرانان اقدامی برای نوسازی تاکسی خود نکرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس درخصوص تعداد تاکسی‌های فرسوده در مشهد گفت: تاکسی‌های مدل ۱۳۸۶ و ما قبل آن باید برای نوسازی تاکسی خود اقدام کنند که در حال حاضر ۱۲۰۰ تاکسی در سایت نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود به‌طورکلی بیش از ۱۵۰۰ تاکسی فرسوده در شهر مشهد فعالیت داشته باشد در حالی که این رقم در گذشته بیش از ۵ هزار تاکسی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا