خراسان

۱۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در گناباد کشف شد

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی گناباد از کشف ۱۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در یک دستگاه اتوبوس در گناباد خبر داد.

سرهنگ علی اکبر کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: پلیس شهرستان گناباد در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۱۷۰میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: روز گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ایستگاه بازرسی شهید سالاری این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور گناباد به تربت حیدریه به یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.

سرهنگ کیانی افزود: ماموران پس از هدایت خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق آن ۷۲۰ عدد ظروف منقوش به آیات قرآنی، ۱۶۰۰ عدد سورمه دان- ۱۰۰کیلو میوه- ۷۵ ثوب پوشاک- ۷ عدد بخاری برقی- باطری کامیون ۲ عدد- ۱۷ قوطی شربت اناناس به ارزش ۱۷۰ملیون ریال کشف وضبط کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۵۴ میلیون ریال کالای قاچاق 

پلیس شهرستان نیشابور در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا بیش از ۱۵۴ میلیون ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کرد.

سرهنگ حسین بیات مختاری؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در این زمینه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های شهرستان نیشابور در سال جاری اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا تعداد یک هزار و ۱۰۹ قلم کالاو لوازم آرایشی قاچاق از یک باربری به ارزش تقریبی ۱۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران  انتظامی در بازرسی از یک باربری دیگر تعداد ۲۷۰۰ بسته نسکافه، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، به همراه ۲۴۸ عدد انواع قرص و سیگارت فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۴۴ میلیون ۸۴۰ هزار ریال کشف و ضبط کردند.در مجموع ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، ۱۵۴ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال است و سه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا