خراسان

۲۱ هزار شغل جدید در استان در سال جاری ایجاد خواهد شد

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در جهت افزایش نرخ اشتغال در استان در سال جاری حدود ۲۱ هزار شغل جدید ایجاد خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، شکوه میرشاهی اظهار کرد: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در جهت افزایش نرخ اشتغال در استان در سال جاری که حدود ۲۱ هزار شغل جدید را در برمی‌گیرد دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان متولی و دستگاه ناظر در این زمینه توجه ویژه‌ای به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی داشته است.
وی افزود: در همین راستا با همکاری جهاد دانشگاهی استان طرحی با عنوان نقشه راه توسعه اشتغال پایدار دانش‌آموختگان دانشگاهی تهیه شده است که در جهت اجرایی کردن این طرح جلساتی به طور منظم با دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: در مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه امسال اولین جلسه‌ در این زمینه با حضور نمایندگانی از جهاد دانشگاهی استان، دانشگاه فردوسی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری تشکیل شده و مصوبات خوبی در زمینه ساماندهی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اتخاذ شد.
میرشاهی تصریح کرد: ایجاد مرکز رشد علوم انسانی به همت دانشگاه فردوسی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه و تشکیل کمیته تخصصی اشتغال در رشته فناوری اطلاعات ذیل کارگروه اشتغال استان در حوزه رشته‌های فنی و مهندسی از اقدامات انجام شده در این راستاست.
وی خاطرنشان کرد: دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آمادگی استفاده از نظریات و پیشنهادات تمام دانش‌آموختگان، کارآفرینان، اساتید و فعالین حوزه کسب و کارهای نوین در جهت سرعت بخشی و عملیاتی کردن برنامه‌های خود در خصوص اشتغال فارغ‌التحصیلان را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا