مشهد

۲۷ هزار بسته قهوه قاچاق در مشهد کشف شد/کشته شدن یک نفر در پی واژگونی خودرو

تسنیم خراسان رضوی

کشته شدن یک نفر در پی واژگونی خودرو، کشف ۲۷ هزار بسته قهوه قاچاق در مشهد و توقیف خودرو ماکسیما با ۴۰ میلیون ریال خلافی در مشهد از مهم‌ترین اخبار کوتاه انتظامی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حمید رضا گرایلی اظهار داشت: در شب گذشته خودروی ماکسیما با 40 میلیون ریال خلافی در بلوار دلاوران مشهد به دلیل سرعت غیرمجاز  توسط پلیس راهور استان متوقف شد که پس از استعلام مشخص شد این خودرو 112 بار تخلف داشته است. این خودرو بر اساس قانون هشت رسیدگی به تخلفات توقیف و روانه پارکینگ شد.

کشته شدن یک نفر در پی واژگونی خودرو ال 90

علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی شهرستان گناباد اظهار داشت: خودروی تندر ال 90 روز گذشته همراه با پنج سرنشین در محور گیسور به گناباد واژگون شد. ماموران پلیس به محل اعزام و با کمک نیروهای امدادی مصدومان به بیمارستان گناباد منتقل شدند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده همسر راننده فوت کرد. کارشناسان پلیس راه علت حادثه را سرعت بالا و عدم ناتوانی راننده در کنترل خودرو دانستند. از حادثه به وجود آمده متاسفم و از رانندگان درخواست رعایت قوانین و مقررات را دارم تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

کشف 27 هزار بسته قهوه قاچاق در مشهد

حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: روز گذشته بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد کشف شده است. این عملیات کشف در پی مطلع شدن از فعالیت دو نفر سودجو برای تهیه و توزیع گسترده قهوه صورت گرفت.

وی بیان کرد: کارگاهان مبارزه با قاچاق کالا پس از تحقیقات انجام شده منزلی مسکونی در بلوار مصلی را شناسایی کرده و آن را زیر نظر گرفتند و با مشخص شدن موضوع تیمی با دستور قضایی وارد عمل شدند و 27 هزار بسته قهوه و 206 قلم لوازم آرایشی قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 65 میلیون ریال تخمین زده شده است، متهمان را برای ادامه رسیدگی به دادسرا فرستاده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا