خراسان

۴۰۰ فقره سند املاک علوی در خراسان رضوی واگذار شد

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی از واگذاری ۴۰۰ فقره سند املاک علوی در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، عباسعلی نیک فرجام ظهر امروز در حاشیه مراسم واگذاری ۷ هزار سند املاک علوی که بصورت ویدیو کنفرانس و همزمان با ۵ استان کشور برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذاری رایگان اسناد املاک علوی در سطح استانها را آغاز کرده و امروز همزمان با سراسر کشور ۷ هزار سند به ارزش یک هزار میلیارد ریال بصورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

وی سهم استان خراسان رضوی از این واگذاری‌ها را ۴۰۰ فقره و به ارزش ۶۷ میلیارد ریال عنوان و افزود: این اراضی در شهرستان رشتخوار و شهر جنگل واقع شده که به علاوه آن ۲۱۷ مورد بخشودگی رایگان و همچنین با توافق انجام شده، ۳٫۳ هکتار واگذاری اراضی در مسیر به شهرداری جنگل شهرستان رشتخوار انجام شده است.

نیک فرجام از واگذاری یک حلقه چاه عمیق به کشاورزان این خطه خبر داد و افزود: در ادامه روند واگذاری‌ها، سال آینده ۲ هزار فقره سند به مردم استان خراسان رضوی اهدا خواهد شد.

وی گفت: در این واگذاری‌ها تمام اراضی، اسناد و املاکی که متعلق به مردم است بصورت دقیق بررسی و آنجایی که در زمان طاغوت بصورت عیر قانونی از مردم گرفته شده همراه با سند رایگان بازگردانده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا