خراسان

۶۴ میلیاردتومان از منابع صندوق امید به خراسان‌رضوی اختصاص یافت‌

علی رسولیان

مدیر دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی گفت: ۶۴ میلیارد تومان از منابع صندوق کارآفرینان امید به خراسان رضوی اختصاص یافت.

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از محل این منابع 7053 فقره تسهیلات پرداخت شده که 2281 فقره آن در قالب طرحهای اشتغال به مبلغ 45 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: همچنین از محل همین منابع 4447 فقره وام ازدواج به مبلغ 15 میلیارد تومان و 325 فقره تسهیلات نیز به مبلغ 395 میلیون ریال به صورت متفرقه پرداخت شده که 2900 فرصت شغلی از محل این منابع این صندوق در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تصویب 17 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الاحسنه برای خوداشتغالی در سال 94، بیان کرد: این میزان تماما جذب شده اما برای سال جدید هنوز ابلاغی در این حوزه صورت نگرفته است.

مدیر دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال تا کنون 102 میلیارد تومان تهسیلات برای ازدواج پرداخت شده که برای افراد ثبت نام کرده  از قبل و با مبلغ 3 میلیون تومان بوده است.

رسولیان بیان کرد: تسهیلات ازدواج 10 میلیون تومانی از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و برای پرداخت آن محدودیتی وجود ندارد و متقاضیان باید در سامانه مربوط به این امر ثبت نام کرده و منتظر اعلام نوبت خود باشند.

وی با اشاره به عزم مسئولان خراسان‌رضوی برای رفع بیکاری خاطرنشان کرد: در این حوزه قول مساعد ریاست بانک مرکزی را گرفته‌ایم که برای اعطای تسهیلات به طرح‌هایی با توجیه اقتصادی بانک‌ها تسهیلات مناسب را در اختیار قرار داده و در غیر اینصورت از سوی مرکز با آنها برخورد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا