مشهد

آتش سوزی گسترده کارخانه مبلمان سازی در بولوار میثاق مهار شد

با توجه به گستردگی آتش سوزی و حساسیت حادثه مدیران و سرپرستان این حوزه عملیاتی در محل حضور داشتند.
آتش سوزی گسترده کارخانه مبلمان سازی در بولوار میثاق مهار شد

مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارخانه مبلمان سازی در بولوار میثاق گرفتار آتش سوزی سنگین شد و در عملیاتی ضربتی قبل از بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مجید شادی روز سه شنبه در تشریح جزییات این خبر افزود: این آتش سوزی حوالی بامداد امروز در کارخانه ۱۵۰۰ متر مربعی رخ داد و بیش از ۳۰ آتش نشان به همراه ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه کانون حریق طبقه اول انبار ۲ طبقه نگهداری پارچه و سایر ملزومات مبل سازی بود، خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان حریق در لحظات اولیه مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
آتشپاد دوم شادی با اشاره به دودگرفتگی شدید این کارخانه، افزود: عملیات کاوش و پیشگیری از وقوع حریق تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت.
وی ادامه داد: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه درهای این کارخانه قفل بود ولی از آنجا که این کارخانه در گذشته توسط نیروهای سازمان مورد بازدید ایمنی قرار گرفته بود لذا با توجه به آشنایی قبلی ، عملیات با سرعت بیشتری انجام شد.
مدیر منطقه یکم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی و حساسیت حادثه مدیران و سرپرستان این حوزه عملیاتی در محل حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا