مشهد

آخرین جزئیات سانحه هوایی مشهد/ انتقال ۷ مصدوم به مراکز درمانی +عکس

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: سانحه هوایی هواپیمای اصفهان به مشهد هفت مصدوم به جای گذاشت که به‌کمک نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمد باقر قاسم‌زاده اظهار داشت: پرواز اصفهان به مشهد مقدس کمتر از یک ساعت قبل، هنگام فرود آمدن در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از باند خارج و چرخ هواپیما دچار آسیب شد.

وی افزود: تمامی 154 مسافر و خدمه این پرواز در سلامت کامل به سر می‌برند، مسافران در دقایق اولیه از هواپیما خارج و به ترمینال پروازهای داخلی منتقل شدند.

آخرین جزئیات سانحه هوایی مشهد/ انتقال ۷ مصدوم به مراکز درمانی +عکس

96629_467

قاسم‌زاده تصریح کرد: علت بروز این سانحه توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری بررسی می‌شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که بال و چرخ هواپیما دچار آسیب جدی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای خروجی انجام می‌شود و پروازهای ورودی به فرودگاه به‌دلیل بارش برف و کاهش دید انجام نمی‌شود.

 انتقال ۷ مصدوم سانحه هوایی مشهد به مراکز درمانی/ آسیب‌دیدگی مصدومان جدی نبوده است

محمدباقر قاسم‌زاده همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، اظهار داشت: در سانحه هواپیمایی اصفهان به مشهد، تعدادی از مسافران به‌دلیل ضرب‌خوردگی و کوفتگی دچار صدمه شده بودند.

وی افزود: این 7 مصدوم به اورژانس فرودگاه و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند، البته آسیب‌دیدگی این افراد جدی نبوده است.

جزئیات سانحه بوئینگ MD در فرودگاه مشهد از زبان رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس

رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس، جزئیات سانحه امشب هواپیمای این شرکت در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد را اعلام کرد.

سید عبدالرضا موسوی در گفتگو با مهر در خصوص جزئیات سانحه هوایی امروز در فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد، اظهار داشت: هواپیما به دليل انباشت برف بر روی سطح باند فرودگاه بعد از نشستن هواپيما سر خورده و به خارج از باند رفته است.

وی بابیان اینکه این هواپیما نخستین هواپيمایی بوده که پس از شروع برف به فرودگاه رسيده است، گفت: برج مراقبت فرود هواپيما را تاييد كرد و پس از نشستن هواپيما روي باند، به طور کامل كنترل از دست خلبان خارج شده و سرخورده است.

رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه از تماس با خلبان به دست آمده و نتیجه نهایی را سازمان هواپیمایی کشوری اعلام می کند، افزود: نتيجه نهايی حتما بايد پس از بررسی نوار مكالمات خلبان و جعبه سياه هواپيما توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شود.

موسوی با اعلام اینکه خوشبختانه در این حادثه به مسافران آسيبی جدی نرسيده است، گفت: در جریان این سانحه هواپيما دچار خسارت شده است و فعلا امکان پرواز ندارد.

به گزارش صبحانه، یک فروند هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی زاگرس پرواز اصفهان – مشهد ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه  پنجشنبه هنگام نشستن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد دچار سانحه شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا