ایران

آخرین وضعیت مرز مهران و ازدحام بیش از اندازه جمعیت+ فیلم

مرز مهران

آخرین خبرها از مرز مهران نشاندهنده ازدحام بیش از اندازه جمعیت، معطلی زائران و کمبود امکانات در پایانه مرزی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ ازدحام هزاران نفر از زائران اربعین حسینی، معطلی چند ساعته زائران، وجود افراد فاقد مدارک قانونی، کمبود امکانات، بسته بودن مسیرهای منتهی به شهر مهران و مرزهای خروجی بخشی از مشکلات ساعتهای گذشته و پیش روی مرز مهران است.

بنابر اطلاعات بدست آمده تعداد زائران از صبح امروز(دوشنبه) افزایش یافته و خیل جمعیت همچنان در حال ورود به پایانه مرزی هستند؛ این حضور پرشمار زائران از سمت پل زائر به سوی پایانه در حالی است که مسیرهای منتهی به شهر مهران از ظهر امروز تا اطلاع ثانوی بسته شده و جلوی حرکت زائران به این شهر مرزی گرفته شده است.

این گزارش می‌افزاید: ازدحام جمعیت در مرز مهران که نسبت به سالهای گذشته بی‌سابقه بوده موجب شده تا برخی از زائران دچارمشکلات تنفسی و بیهوشی شوند.

در حال حاضر کیفیت هوای  مهران در شرایط مناسب قرار دارد و تنها مشکل موجود ازدحام بیش از اندازه جمعیت و معطلی چند ساعته زائران است؛ به همین سبب توصیه می‌شود تمامی زائران اربعین حسینی سایر مرزها را برای سفر خود برگزینند.

همچنین موکبهای تعیین شده در مرز مهران در قبل از پایانه مرزی و در میدان اربعین مستقر شده‌اند که زائران می‌توانند از خدمات پذیرایی آنان بهره‌مند شوند و مشکلات آب آشامیدنی و تغذیه زائران نیز در موکبها مدنظر قرار گرفته است.

با توجه به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی اربعین و تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل ازدحام جمعیت در مرز مهران به زائران تاکید شده تا از مرزهای جنوبی شلمچه و چذابه عازم عتبات عالیات شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نوزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا