مشهد

آغاز آزمایشی پذیرش مسافر از ایستگاه متروی فرودگاه مشهد

شهردار مشهد گفت: خط یک قطار شهری مشهد از امروز به صورت آزمایشی پذیرش مسافر را از فرودگاه آغاز کرده است.

خبرگزاری فارس: آغاز آزمایشی پذیرش مسافر از ایستگاه متروی فرودگاه مشهد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با اقدامات 30 ماه گذشته شهرداری مشهد اظهار کرد: در‌ 30 ماه گذشته با اقدامات انجام شده شاهد افزایش سرانه فضای سبز مشهد به 13 متر هستیم.

وی افزود: کل پروژه کمربند جنوبی از انتهای بلوار شهید برونسی تا اتوبان مشهد به باغچه به طول 27 کیلومتر در دو مرحله اجرا می‌شود و با اتمام این پروژه بار ترافیک در بلوارهای موازی مانند وکیل‌آباد، پیروزی و شهید کلانتری مشهد کاهش می‌یابد.

شهردار مشهد بیان کرد: 3 هزار میلیارد تومان بدهی معوقه در دوره مدیریت گذشته شهری مشهد باقی‌مانده بود که توانستیم در 30 ماه گذشته هزار و 500 میلیارد تومان آن را تسویه کنیم.

وی ادامه داد: درآمدهای پایدار و شفاف‌سازی در حوزه اداری مالی مورد توجه مدیریت شهری مشهد بوده و شهرداری مشهد بعد از سه دوره کسب تندیس بلورین توانست امسال به تندیس سیمین دست یابد.

مرتضوی با اشاره به خطوط قطار شهری مشهد گفت: خط یک قطار شهری مشهد از امروز به صورت آزمایشی پذیرش مسافر را از فرودگاه آغاز کرده و به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و حفاری خط 2 قطار شهری مشهد به پایان رسیده و حفاری این خط نیز آغاز شده است.

شهردار مشهد اظهار کرد: طی 30 ماه گذشته 11 ایستگاه آتش‌نشانی، 10 بازار ارزاق عمومی و میوه تره‌بار و 7 میلیون متر مربع از معابر شهر مشهد آسفالت شده است.

مرتضوی اظهار کرد: ساماندهی حاشیه شهر یکی از موارد مهم مورد توجه مدیریت شهری مشهد بوده و با توجه به سکونت بیش از یک میلیون نفر در حاشیه شهر مشهد این مناطق علاوه بر بهره‌مندی از خدمات شهری نظیر سایر مناطق با تبدیل‌ شدن به هفت پهنه زیر پوشش فعالیت‌های فرهنگی نیز قرار گرفته‌اند.

شهردار مشهد با انتقاد از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: عامل میراث‌خواران سست عنصر پدران معنوی فتنه همواره امام (ره) و راه وی را هدف قرار داده‌اند و با اظهار نظر و تعابیر ناسنجیده به میراث‌ گران‌بهای امام (ره) که جمهوری اسلامی است هجمه‌های ناجوانمردانه وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ قانون و نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: یکی از میراث‌های مهم امام(ره) شورای نگهبان بوده که این میراث گران‌بها مورد هجوم قرار می‌گیرد و طبق بیانات امام (ره) مخالفت با شورای نگهبان دیکتاتوری است.

 مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: بیت امام (ره) عزیز است اما راه امام خمینی(ره) و حفظ نظام جمهوری اسلامی عزیزتر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا