مشهد

آغاز احداث پروژه دوربرگردان‌های غیر همسطح سه‌راه شاهد در آینده نزدیک

آغاز احداث پروژه دوربرگردان‌های غیر همسطح سه‌راه شاهد در آینده نزدیک

در بخش تملک در راستای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص تحصیل حریم بزرگراه آزادی، پلاک‌های مشمول مصوبه، شناسایی، اطلاع‌رسانی و در گام نخست به اهتمام مدیران مناطق 10 و12، اقدامات لازم جهت توافق با مالکان و بازگشایی مسیر تعدادی از املاک فوق در حال انجام می‌باشد.
99

مدیر اجرایی طرح ساماندهی بزرگراه آزادی شهر مشهد گفت: پروژه احداث دور برگردان‌های غیر همسطح سه‌راه شاهد در سال جاری آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدناصر خطیب در دومین جلسه هیأت اجرایی طرح ساماندهی بزرگراه آزادی که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد 4 ماهه طرح ساماندهی بزرگراه آزادی در حوزه عمرانی و تملک و مطالعات این پروژه عنوان کرد: در حوزه عمرانی با همکاری معاون فنی و عمران، مدیر هماهنگی عمرانی و مدیر منطقه 10، به زودی پروژه احداث دور برگردان‌های غیر همسطح سه‌راه شاهد در سال جاری آغاز می‌شود.
وی بیان کرد: در ادامه تکمیل پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادی، آسفالت کندروی ضلع جنوبی از میثاق تا سه‌راه شاهد به طول حدودا 1800 کیلومتر و اتمام فضای سبز مقابل آپارتمان‌های لاله با مساحت حدود 7000 مترمربع به بهره‌برداری رسید.
مدیر اجرایی طرح ساماندهی بزرگراه آزادی شهر مشهد ادامه داد: هم‌چنین در بخش تملک در راستای اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص تحصیل حریم بزرگراه آزادی، پلاک‌های مشمول مصوبه، شناسایی، اطلاع‌رسانی و در گام نخست به اهتمام مدیران مناطق 10 و12، اقدامات لازم جهت توافق با مالکان و بازگشایی مسیر تعدادی از املاک فوق در حال انجام می‌باشد.
خطیب اظهار کرد: جهت پیگیری و استحصال مزایای ورود به محدوده با توجه به محدودیت زمانی مصوبه شورای اسلامی شهر و با مساعدت‌های معاون اقتصادی و حوزه سازمان زمین و مسکن و با استفاده از توان بخش خصوصی نسبت به بکارگیری کارگزاران جهت استحصال ورود به محدوده اقدام گردید.
در این جلسه گزارشی از بازگشایی مسیر در قسمت اولویت طرح، ملک مربوط به کمیته امداد، دانشگاه، دامپزشکی و انعقاد صلح نامه شرکت بتن توس مطرح و اقدامات انجام شده جهت آزادسازی مسیر در محل پاسگاه امام هادی(ع)، کارخانجات آستان قدس، توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد ارائه شد.
هم‌چنین نظر به اهمیت حوزه طراحی و مطالعات پروژه‌های شهر مشهد مقرر شد تا با همکاری این مرکز، اقدامات لازم جهت طراحی مبادی ورودی و منزلگاه‌های استقبال از زائر در سه‌راه فردوسی و مقدمات برگزاری مسابقه طرح ورودی شهر مشهد با قید فوریت در دستور کار مدیریت بزرگراه آزادی قرار گیرد. در ادامه دستور کارهای مدیریت طرح ساماندهی بزرگراه آزادی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
این جلسه به ریاست شهردار مشهد و با حضور محمود هراتی عضو شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار و مدیران مناطق 10 و 12 شهر مشهد برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا