ایران

آغاز بارش شدید برف و باران در هراز و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: آغاز بارش شدید برف و باران در هراز و فیروزکوه/ انجام عملیات نمک‌پاشی توسط خادمان امامزاده هاشم (ع) دماوند+ تصاویر

بارش شدید برف و باران از ساعاتی پیش در محورهای هراز و فیروزکوه آغاز شده و عملیات نمک‌پاشی نیز توسط خادمان امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند در حال انجام است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، از ساعاتی قبل بارش شدید برف و باران بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در مناطق شرق استان تهران آغاز شده است.

بنا بر گفته پلیس‌ راه، اکنون در محور هراز بارش شدید برف و در محور فیروزکوه بارش شدید باران را شاهد هستیم و ترافیک در این دو محور پرحجم و روان است.

در این خصوص، الزامی است که رانندگان نسبت به لغزندگی سطح جاده، به همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ و رعایت فاصله طولی خود با خودروی جلویی را مورد توجه قرار دهند.

ایستگاه‌های هواشناسی شهرستان دماوند، شرایط آب و هوایی در شهر دماوند را بارش باران با دمای 6 درجه بالای صفر و در شهر آبعلی را رگبار برف با دمای یک درجه بالای صفر گزارش کردند.

همچنین هواشناسی برای 24 ساعت آینده آب و هوای ابری در بعضی ساعات بارش باران یا برف و گاهی رعد و برق را برای شهرستان دماوند پیش‌بینی کرده است.

با توجه به بارش برف در گردنه امامزاده هاشم (ع) شهرستان دماوند، خادمان این امامزاده و نیروهای خدماتی و راهداری عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را آغاز کرده‌اند تا مسافران در مسیر محور هراز دچار گرفتاری نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا