مشهد

آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی از ابتداء بهمن ماه در مشهد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: از اول بهمن ماه سال جاری، جشنواره فروش فوق العاده نوروزی، از سوی واحدهای خرده فروشی و بدون برپایی نمایشگاه تجمعی برگزار خواهد شد.

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص جزئیات جشنواره فروش فوق‌العاده نوروزی در مشهد اظهار کرد: امسال نیز قرار بر این است که مانند سال گذشته جشنواره‌ای با نام«نمایشگاهی به وسعت ایران» به جای نمایشگاه‌های تجمعی همراه با فروش (با عناوینی نظیر فروش بهاره یا عرضه مستقیم) برگزار شود. در جشنواره فروش فوق العاده نوروزی کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایان سال از سوی واحدهای خرده فروشی عرضه می‌شود.

وی افزود: این جشنواره موجب می‎‌شود تا بازار واحدهای صنفی که در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مانند تعطیلی مواجه بودند رونق گرفته و همچنین مردم که امروز با مشکلات اقتصادی و افزایش قمیت کالاها مواجه هستند بتوانند با قیمت کمتری کالاها و خدمات مورد نیاز خود  را دریافت کنند.

رئیس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: اجرای این جشنواره در واحدهای صنفی و به صورت گسترده به دلیل بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار می‌تواند برای مردم و اصناف موثر واقع شود. 

بنانژاد درباره اولویت واحدهای صنفی شرکت کننده در این جشنواره بیان کرد: اولویت با واحدهای صنفی مانند پوشاک، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، شیرینی، پرده، قالیشویی‌ و … است. واحدهای صنفی شرکت کننده به صورت وسیعتر در این  طرح در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره از ابتداء بهمن سال جاری شروع می‌شود و تا پایان سال یعنی تا عید نوروز ادامه خواهد داشت. البته شاید این برنامه تا ماه رمضان ادامه پیدا کند. باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود و برنامه اجرایی اعلام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد درباره میزان تخفیف‌ها در نظر گرفته شده در این طرح برای شهروندان گفت: در این طرح تخفیف‌ها بسته به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است، اما میانگین تخفیف‌های در نظر گفته شده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا