مشهد

آغاز عملیات احداث پارک سوار وکیل‌آباد

آنگونه که شایسته است در مسیر خدمت به زائران بارگاه منور رضوی و مسافران پایتخت فرهنگی جهان اسلام گام برداریم.
آغاز عملیات احداث پارک سوار وکیل‌آباد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با توجه به عملیات آغازین احداث اولین پارک سوار خارج از پایانه عنوان کرد: عملیات احداث پارک سوار وکیل‌آباد که در انتهای ایستگاه قطارشهری وکیل‌آباد جانمایی شده با همکاری مطلوب بین سازمانی شرکت بهره‌برداری قطارشهری و سازمان پایانه‌های مسافربری آغاز گردیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید علی حسینی احداث پارک سوارها را مأموریت سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری عنوان کرد و افزود: احداث پارک سوارها امری مهم در توسعه حمل و نقل شهری می‌باشد که در گذشته آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین وضعیت ترافیکی، با احداث پارک سوارهای شهر مشهد حداقل ۳۰ درصد از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته می‌شود و یکی از بهترین راه‌ها برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک هسته مرکزی شهر است. در شهرهای بزرگ دنیا استفاده از پارک سوارها یک امر بدیهی بوده و به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بهره‌مندی از خدمات پارک سوار را حق تمام شهروندان مشهد مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد: آنگونه که شایسته است در مسیر خدمت به زائران بارگاه منور رضوی و مسافران پایتخت فرهنگی جهان اسلام گام برداریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا