مشهد

آغاز عملیات پروژه بازپیرایی ضلع جنوبی و بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، گفت: پروژه بازپیرایی ضلع جنوبی و بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲/۵ کیلومتر و عرض ۵ تا ۸ متر از میدان فلسطین تا میدان آزادی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای تسهیل عبور و مرور شهروندان، پیاده محوری و ایجاد مسیر ویژه دوچرخه آغاز به کار کرده است.

 به گزارش شهرآرانیوز، ،معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، گفت: پروژه بازپیرایی ضلع جنوبی و بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲/۵ کیلومتر و عرض ۵ تا ۸ متر از میدان فلسطین تا میدان آزادی با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای تسهیل عبور و مرور شهروندان، پیاده محوری و ایجاد مسیر ویژه دوچرخه آغاز به کار کرده است.

 خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: این پروژه با نظارت شهرداری منطقه ۱ و اجرای سازمان عمران در حال پیشروی است و اکنون بیش از ۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: پروژه پیاده‌رو‌سازی شهر با فعالیت در ۱۱۵ نقطه شهر و اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

کاظمی تصریح کرد: پروژه پیاده‌روسازی معابر شهر مشهد امسال با فعالیت در ۱۱۵ نقطه شهر و اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد تومان در حال انجام است که در مجموع ۲۵۰ هزار متر‌مربع از پیاده‌رو‌های مشهد با اعتبار ۶۵ میلیارد تومانی در سال جاری بهسازی و مرمت خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: بیشتر این پیاده‌روها، برای معلولان نیز مناسب‌سازی شده و دارای خطوط بساوایی است و در کنار آن خطوط ویژه دوچرخه در این مسیر‌ها اجرا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا