مشهد

آماده‌باش ۱۸۰۰ نیروی خدمات شهری مشهد در پی هشدار سازمان هواشناسی

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر پیش‌بینی بارش پراکنده برف و برودت هوا، نیروهای خدمات شهری به منظور مقابله با مشکلات احتمالی، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و امکان یخ زدگی و لغزنده بودن معابر و خیابان‌های مشهد، نیروهای خدمات شهری، به منظور تامین رفت و آمد ایمن برای شهروندان در سطح شهر حاضر خواهند بود و یک هزار و ۸۰۰ نیروی کارگری در تمام مناطق سطح شهر از امشب تا صبح فردا در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۷۰ دستگاه خودرو نمک پاش مکانیزه و دستی و ۵۳ اکیپ یخ زدایی سطوح شیبدار در مناطق ۱۳گانه، جانمایی و مستقر شده‌اند.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اعلام مشکلات پیش آمده در معابر و محلات خود با شماره تلفن ۱۳۷ تماس گرفته و موارد خود را مطرح کنند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری در اسرع وقت برای رفع مشکل مراجعه کنند و از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود، با توجه به برودت هوا و یخ زدگی احتمالی معابر، از شست و شوی معابر مقابل منازل خودداری کرده و تردد خودروها با سرعت مطمئنه در معابر شهری صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا