ورزش

آمادگی کامل مشهد برای برگزاری مسابقات بین المللی اسکیت روی یخ

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی گفت: مسابقات بین المللی اسکیت روی یخ ، زمستان سال جاری در مشهد برگزار می شود و ما آمادگی کامل برای برگزاری آن را داریم.

محمد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه تمامی شرایط برگزاری مسابقات اسکیت روی یخ مهیا شده است، اظهار داشت: مشغول رایزنی با فدراسیون هستیم تا بتوانیم بهترین میزبانی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی اسکیت روی یخ، اوایل زمستان سال جاری و در دی ماه است و تلاش داریم تا با همکاری شرکت پدیده این مسابقات را در پیست اسکیت روی یخ پدیده شاندیز برگزار کنیم.

عجم ادامه داد: با همکاری خوبی که با مجموعه پدیده داشتیم همه امکانات برای میزبانی از این رویداد بین المللی آماده شده و تلاش می‌کنیم تا تیم‌های مختلفی از کشورهای آسیا و حتی اروپا را به این مسابقات دعوت کنیم.

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی در ادامه درباره وضعیت رشته اسکیت در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در این رشته داریم و در مواد سرعت، هاکی و فری استایل در تیم ملی صاحب نماینده هستیم.

عجم با اشاره به اینکه خراسان رضوی در مسابقات کشوری در رشته سرعت، صاحب عناوین در دو بخش آقایان و بانوان شده است، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در این رشته نداشتن سالن اختصاصی اسکیت است. البته ما در طرقبه پیست روبازی را داریم که بیشترین حجم تمرینات ورزشکاران ما در آنجا انجام می‌شود اما این پیست در پاییز و زمستان که بارندگی و سرما وجود دارد کارایی خود را از دست می‌دهد و ورزشکاران ما بدون تمرین می مانند.

وی ادامه داد: در اسکیت روی یخ نیز خوشبختانه با وجود پیست سرپوشیده ای که در مجموعه پدیده شاندیز وجود دارد و کاملا استاندارد است، ورزشکاران ما مشکلی در این زمینه ندارند و حتی برخی از میزبانی های تیم ملی اسکیت روی یخ را نیز در این مکان برگزار کرده ایم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا