مشهد

آمار تصادفات منجر به فوت در مشهد به ۱۷۵ تصادف در سال جاری کاهش پیدا کرده است

تصادف پژو 405 با گاردریل

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهدمقدس گفت: آمار تصادفات منجر به فوت در مشهد کاهش پیدا کرده به گونه‌ای که تعداد تصادفات منجر به فوت در سال ۸۴ از ۴۸۴ تصادف به ۱۷۵ تصادف در سال ۹۵ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی امامی میبدی ظهر امروز در اجلاس آسیایی جامعه ایمن اظهار داشت: با انجام اقدامات مهندسی مختلف در سطح شهر با خوشبختانه مشهد از لحاظ ترافیکی وضعیت بهتری پیدا کرده است.

وی افزود: با این اقدامات آمار تصادفات منجر به فوت در مشهد کاهش پیدا کرده به‌گونه‌ای که تعداد تصادفات منجر به فوت در سال ۸۴ از ۴۸۴ تصادف به ۱۷۵ تصادف در سال ۹۵ رسیده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در این مسیر همکاری سایر ارگان‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند و جدید و همچنین اصلاح هندسی معابر و ارتقاء فرهنگ ترافیک موثر بوده است.

امامی میبدی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهر مشهد اضافه کرد: در اقدامی نقاط حادثه‌خیز شهر مشهد شناسایی شده و به مرور این نقاط رفع خطر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این مسیر مناطق شهرداری مشهد ورود پیدا کرده‌اند و همکاری خوبی شکل گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا