آموزش

آموزش رفع مشکل ریپورت اکانت تلگرام

تلگرام یک پیام رسان تحت وب است که تقریباً استفاده از آن همه گیر شده است. نه تنها کشور ما بلکه کاربران میلیونی از سرتاسر دنیا به صورت روزانه میلیاردها پیام را در سطح این اپلیکیشن ارسال می‌کنند که می‌تواند به نوبه خودش یک آمار خیره کننده‌ای باشد. اما این پیام رسان جهت حفظ رفاه کاربران خودش گاهی نیز افرادی که بیش از حد به آی دی های مختلف ناشناس پیام بفرستند را از ادامه فعالیت مسدود می‌سازد.

بنابر این خیلی بهتر است که شما شماره دوستانتان را در فونبوک خود ذخیره کرده و از طریق تلفن تماس به تلگرام آنها دسترسی داشته باشید تا دچار چنین مشکلی نشوید.
این مسدود سازی زمانی رخ می‌دهد که شما از طرف افراد زیادی اسپمر یا ناشناس شناخته شوید. در هنگامی که حساب کاربری شما مسدود شود، پیامی از طرف تلگرام با مضمون زیر برای شما ارسال خواهد شد:

Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment
متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید.
این بدان معناست که شما فقط می‌توانید به افرادی که درون فونبوک شما شماره تلفنشان ذخیره شده است پیام دهید.

اما بعد از بروز این مشکل چه باید کرد؟
تلگرام برای آنکه ممکن است افرادی به اشتباه دچار این مشکل شده باشند نیز راه حلی اندیشیده است. ابتدا شما باید یک ایمیل به تلگرام با آدرس spam@telegram.org بفرستید. متن ایمیل شما می‌بایست حاوی عبارات زیر باشد:

Dear Telegram Support,
My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, when I’m the chat starter.
When I send the message to these kind of people, it is showing a clock and nothing will be delivered.
It shows a message: Sorry, you can send messages to mutual contacts at the moment.
My Telegram No. is: +98 شماره تلفن شما
My Telegram ID is: @ آیدی تلگرام شما
My email: ایمیل شما
Kindly help to fix the issue and remove the spam report.
Best Regards.

سپس وارد فاز دوم خواهیم شد. شما می‌بایست از ۵۰ نفر از دوستانی که شماره تلفن شما را ذخیره ندارند و شما نیز تلفن آنها را در فونبوک خود ندارید، درخواست کنید که ۱۰ پیام (محتوا مهم نیست) به شما ارسال کنند. شما می‌توانید از گروه‌های مختلف درخواست کمک بخواهید. به عنوان مثال در یک گروه که عضو هستید از دوستانتان خواهش کنید که هر کدام به شما ۱۰ پیام بفرستند. این نکته را توجه داشته باشید که حداقل ۵۰ نفر می‌باشد. بنابر این هرچه تعداد این افراد بیشتر باشد شما زودتر از حالت اسپم خارج خواهید شد.
پس از انجام مراحل فوق ظرف مدت یک هفته شما از حالت اسپم درخواهید آمد و می‌توانید همانند گذشته به ادامه فعالیتتان بپردازید.

منبع:ترفندها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا