خراسان

“آواز پارسی” فقط یک کنسرت نبود؛ استاد ناظری می‌خواست آغاز پروژه از سرزمین فردوسی باشد/ حال پدرم “مساعد” است

شهرام ناظری حافظ ناظری

حافظ ناظری گفت: «آواز پارسی» فقط یک کنسرت نبود، یک اتفاق فرهنگی بود که قرار بود بر ذهن و جهان‌بینی مردم اثر بگذارد.

حافظ ناظری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در رابطه با لغو کنسرت پروژه «آواز پارسی» در قوچان اظهار داشت: «آواز پارسی» فقط یک کنسرت نبود، یک اتفاق فرهنگی بود که قرار بود بر ذهن و جهان‌بینی مردم اثر بگذارد، پروژه‌ای که محوریتش سروده‌های فردوسی است و استاد شهرام ناظری می‌خواست آغاز کنسرت‌های این پروژه از سرزمین فردوسی باشد.

وی در ارتباط با برگزاری مجدد پروژه «آواز پارسی» در خراسان‌رضوی گفت: تا زمانی که مردم باشند ما هستیم و به‌عشق آنها می‌خوانیم.

خالق اثر «ناگفته» خاطرنشان کرد: من معروفم به «ایران‌دوستی»، چرا که از همه خوشی‌‌ها در زندگی گذشته‌ام و دوست دارم که در کشورم کار کنم، من اگر بخواهم می‌توانم با بهترین امکانات در خارج از کشور زندگی کنم اما دوست دارم در کشورم باشم. این حرف‌ها را همه می‌توانند بزنند ولی من با عملم ثابت کردم، تنها موزیسینی در خاورمیانه هستم که اثرش در دنیا اول شده ولی اگر اینجا هستم به‌دلیلی ورای مادیات و شهرت بوده و این تأثیر عشقی بوده که مردم به من دادند.

ناظری در ادامه از حال استاد ناظری گفت: متأسفانه شب گذشته به‌دلیل ۷ ساعت انتظار در ماشین و اتفاقاتی که پیرامون اجرای برنامه افتاد، فشار پدرم افتاد و حال مساعدی نداشتند ولی امروز خداراشکر خیلی خوب هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا