دانش و فناوری

آیفون ۷ جذابیت زیادی برای فروش ندارد

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون 7

مینگ-چی کو یکی از تحلیل‌گران آیفون در یادداشت‌ اخیرش اشاره کرده که آیفون ۷ که امسال به بازار عرضه خواهد شد احتمالا ویژگی‌های چندان جذابی برای فروش نداشته باشد. در واقع این تحلیل‌گر معتقد است آیفون ۷ چندان حرف مهمی در رقابت میان پرچمداران جدید نخواهد داشت.

شیوه اپل در فروش آیفون به این شکل بوده که یک سال گوشی بروزشده با تغییرات قابل توجه نسبت به مدل قبلی عرضه می‌کند و سپس در سال آینده یک مدل دیگر با پسوند «s» عرضه می‌کند که دارای تغییرات نسبتا اندکی نسبت به مدل قبل است. با توجه به‌اینکه سال گذشته اپل آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس را عرضه کرد، امسال باید آیفون ۷ عرضه شود و طبق روال معمول، این آیفون جدید می‌باید به شکل قابل توجهی روزآمد شده باشد.

اما مینگ-چی کو معتقد است آیفون ۷ چندان تغییرات عمده‌ای نسبت به مدل قبل نخواهد داشت و پیش‌بینی می‌کند که خریداران احتمالا اشتیاق چندانی برای خرید این گوشی از خود نشان ندهند.

این روزها انواع و اقسام شایعات درباره آیفون ۷ به گوش می‌رسد. اینکه این آیفون جدید چه شکلی خواهد بود و چه ویژگی‌های احتمالی‌ای خواهد داشت. تا آمدن این گوشی به بازار در حدود ۶ ماه باقی مانده است و هنوز برای مشخص شدن دقیق ویژگی‌های این گوشی کمی زود است.

اخبار تکنولوژی – دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا