مشهد

«آیین ورود» ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود

 گردهمایی مجازی دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ با عنوان «آیین ورود» در کلیه مقاطع تحصیلی با حضور هیات رئیسه دانشگاه فردوسی، روسا و معاونان دانشکده‌ها  در روز دوشنبه ۳ آبان ماه در تالار رودکی مجتمع کانون‌های فرهنگی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

این مراسم رسمی از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۱ صبح به صورت آنلاین از طریق سامانه‌های مجازی و صفحات اختصاصی دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی برای دانشجویان نوورود به صورت زنده پخش خواهد شد. شایان ذکر است در آیین ورود نودانشجویان دانشگاه فردوسی دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه در قالب آیتم‌های متنوع فرهنگی و هنری دانشجویان نو ورود با حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی آشنا خواهند شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی، این مراسم به صورت زنده از سامانه مجازی دانشگاه و صفحات اختصاصی روابط عمومی دانشگاه، مدیریت فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و باشگاه خبرنگاران دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی که متعاقبا اعلام خواهد شد، پخش می‌شود. همچنین «نمایشگاه مهر» ویژه  معرفی دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های دانشجویی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۳ تا ۱۰ آبان ماه و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر در محل سالن خیام مجتمع نمایشگاهی نگارستان پردیس دایر است. دانشجویان می‌توانند در روزهای یاد شده به صورت حضوری از نمایشگاه مهر، برنامه‌های اختصاصی سالن اجتماعات و سینما مهر و ماه، عرصه فراغتی هفت سنگ و همچنین نمایشگاه دائمی صنایع دستی بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا