مشهد

ابلاغ نرخ‌ خدمات ناوگان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه مشهد

برای نرخ خدمات حمل و نقل بار خارج از شهر رسته خودرو بر نیز حمل خودرو نیسان جرثقیل در هر کیلومتر ۱۶ هزار و ۵۰۰ ریال، حمل خودرو نیسان چرخ گیر در هر کیلومتر ۲۱ هزار ریال و برای حمل خودرو انواع کف کش‌ها هر کیلومتر ۲۵ هزار ریال است.
ابلاغ نرخ‌ خدمات ناوگان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: نرخ خدمات حمل و نقل بار درون شهری رسته وانت، کامیونت، کامیون و پیک موتوری با ظرفیت بار مجاز در سال ۹۶ تصویب و ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری ضمن اعلام این خبر گفت: این نرخ نامه برای ۶ رسته پیک موتوری، وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا یک تن، وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا ۲ تن، کامیونت با ظرفیت بار مجاز تا ۳٫۵ تن، انواع خاور با ظرفیت بار مجاز تا ۵٫۵ تن و کامیون از ۶ تن به بالا تنظیم و ابلاغ شده است.
وی افزود: نرخ مصوب هیئت‌مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در سال جاری در رسته پیک موتوری که شامل انواع موتورسیکلت‌ها است از زمان ساعت ورود تا نیم ساعت اول ۴۹ هزار و ۵۰۰ ریال و بعد از آن هر ۱۵ دقیقه ۲۵ هزار و ۳۰۰ ریال است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در خصوص نرخ مصوب وانت بار با ظرفیت مجاز بار تا یک تن شامل پیکان، مزدا و تویوتا گفت: ساعت اول ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال و بعد از آن ساعتی ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال است.
مختاری افزود: نرخ مصوب وانت بار با ظرفیت بار مجاز تا ۲ تن شامل وسیله نقلیه نیسان در ساعت اول ۲۲۰ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۱۸۱ هزار و ۵۰۰ ریال است.
وی در خصوص رسته کامیونت با ظرفیت بار مجاز تا ۳٫۵ تن نیز گفت: نرخ مصوب این رسته در دو ساعت اول ۴۴۰ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۲۲۰ هزار ریال و نرخ مصوب انواع خاور با ظرفیت بار مجاز تا ۵٫۵ تن در دو ساعت اول ۵۰۶ هزار ریال و بعد از آن ساعتی ۲۷۰ هزار ریال است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد همچنین ضمن اشاره به این مسئله که بعد از ساعت ورودی مبلغ به نسبت زمان سپری شده محاسبه می‌گردد، تصریح کرد: نرخ مصوب سازمان در سال ۹۶ برای رسته کامیون از ۶ تن به بالا در سه ساعت اول ۹۹۰ هزار ریال و بعد از آن نیز ساعتی ۳۳۰ هزار ریال است.
مختاری در ادامه افزود: نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار درون شهری رسته خودرو بر نیز برای حمل خودرو نیسان جرثقیل و مشابه ۵۱۰ هزار ریال، حمل خودرو نیسان چرخ گیر و مشابه ۶۷۰ هزار ریال و برای حمل خودرو انواع کف کشیک میلیون و ۱۵۵ هزار ریال است.
وی تصریح کرد: برای نرخ خدمات حمل و نقل بار خارج از شهر رسته خودرو بر نیز حمل خودرو نیسان جرثقیل در هر کیلومتر ۱۶ هزار و ۵۰۰ ریال، حمل خودرو نیسان چرخ گیر در هر کیلومتر ۲۱ هزار ریال و برای حمل خودرو انواع کف کش‌ها هر کیلومتر ۲۵ هزار ریال است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در رابطه با نرخ خدمات حمل و نقل بار درون شهری رسته تانکر حمل فاضلاب گفت: تانکر حمل فاضلاب ۴ هزار و ۶ هزار لیتری هر سرویس ۵۸۳ هزار ریال، تانکر حمل فاضلاب ۸ هزار لیتری هر سرویس ۹۳۵ هزار ریال و تانکر حمل فاضلاب ۱۲ هزار لیتری هر سرویس یک میلیون و ۱۸۸ هزار ریال است.
مختاری خاطرنشان کرد: تانکر حمل آب ۶ هزار لیتری هر سرویس ۵۰۶ هزار ریال، تانکر حمل آب ۱۰ هزار لیتری هر سرویس ۸۴۷ هزار ریال و تانکر حمل آب ۲۰ هزار لیتری هر سرویس یک میلیون و ۴۰۸ هزار ریال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا