مشهد

اتمام عملیات ساخت شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما در مشهد

با هدف افزایش میزان دسترسی شهروندان و زائران به محصولات از تولید به مصرف، حذف واسطه و ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، غرفه ارزاق عمومی نیز در محوطه این بازار تعبیه شده تا علاوه بر میوه و تره‌بار، اقلام مصرفی و سوغات نیز در دسترس باشد.
اتمام عملیات ساخت شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: با اتمام عملیات احداث شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در بزرگراه آزادی بین آزادی ۱۳۵ و ۱۳۷، این بازار به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: پروژه احداث شانزدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در بزرگراه آزادی بین آزادی ۱۳۵ و ۱۳۷ در مدت زمان کمتر از یک‌ماه به پایان رسید و به زودی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: این بازار پیش از این در بزرگراه آزادی بین آزادی ۱۱۹ و ۱۲۱ احداث شده بود که با توجه به آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شاهد و قرار گرفتن این بازار در محدوده این پروژه، سازه این بازار جمع‌آوری شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به اهمیت این بزرگراه به عنوان محور اصلی ورودی و خروجی مشهد و نیاز شهروندان به بازار میوه و تره‌بار در این مسیر و مطالعات انجام شده، سازه جدید این بازار با کاربری متفاوت و ارائه خدمات متنوع‌تر در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال بین آزادی ۱۳۵ و ۱۳۷ احداث شده است.
محبی با اشاره به موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن در مسیر خروجی مشهد و تردد حجم انبوه خودروهای عبوری گفت: با هدف افزایش میزان دسترسی شهروندان و زائران به محصولات از تولید به مصرف، حذف واسطه و ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب، غرفه ارزاق عمومی نیز در محوطه این بازار تعبیه شده تا علاوه بر میوه و تره‌بار، اقلام مصرفی و سوغات نیز در دسترس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا