خراسان

اجازه ندهیم واحدهای صنعتی از بین بروند/ نیازمند احیاء “سازمان نوسازی صنایع” هستیم

 

شرکا

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خراسان‌رضوی گفت: نیاز به احیاء سازمان نوسازی صنایع به‌ویژه در خراسان‌رضوی محسوس است.

محسن شرکا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برخی از صنایعی که هم‌اکنون در خراسان‌رضوی وجود دارند در واقع سرمایه کشور بوده و اگر یک مدیریت نتواند آن‌ها را اداره کند، باید نهادی مانند سازمان نوسازی صنایع ایران وارد عمل شده و با استفاده از روش‌های علمی برای احیاء آن‌ها گام بردارد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی از واحدهای صنعتی، تصریح کرد: آن واحدها می‌توانند با مدیریت جدید روی پای خود ایستاده و دوباره وی چرخه تولید قرار گیرند و در نتیجه مسائلی مانند حقوق و مزایای عقب افتاده کارگران به وجود نمی‌آید.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خراسان رضوی تأکید کرد: نباید اجازه داد که واحدهای صنعتی از بین بروند چراکه برخی از آنها در سطح خاور میانه ممتاز بوده و می‌توان از آنها بهره‌برداری‌های بسیار زیادی داشت.

شرکا تأکید کرد: وقتی واحدی دارای بدهی به کارگران خود می‌شود باید برای آن راهکارهایی را برای اصلاح مدیریت در نظر گرفت که بهبود پیدا کند زیرا مسکن‌های موقتی در این حوزه اثرگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت باید برای برخی از واحدها وارد عمل شده و مشکلات آنها را به صورت ریشه‌ای حل کند تا بر حجم بیکاری آنها افزوده نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =

دکمه بازگشت به بالا