خراسان

اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و فضای مجازی در اولویت پلیس خراسان‌رضوی است

امیری مقدم

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در کنار مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی، اجتماعی و فضای مجازی در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار امیری مقدم ظهر امروز در جلسه تعامل دادگستری و نیروی انتظامی ضمن تقدیر از حمایت های مؤثر و مستمر مجموعه قضایی از نیروهای انتظامی اظهار داشت: تعامل مؤثر این دو مجموعه سبب کسب موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه برخورد با ناهنجاری‌ها و حفظ و ارتقاء امنیت عمومی در سطح استان شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه قاچاق کالا و ارز، از افزایش کشفیات در این زمینه خبر داد و افزود: در کنار مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی، اجتماعی و فضای مجازی در دستور کار ما قرار دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از اجرای طرح نگهبان محله و طرح‌های نظارتی به عنوان طرح‌های موفق در مدت اخیر یاد کرد و افزود: بحمدالله با ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی، در حوزه‌های مختلفی شاهد کاهش وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی بوده‌ایم.

امیری مقدم اعمال نظارت بیشتر بر عملکرد نیروهای انتظامی را از برنامه‌های این مجموعه دانست و افزود: اعمال نظارت در تمامی سطوح نیروی انتظامی با روش‌های سنتی و مدرن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی باید خط قرمز قانون‌شکنان، قاچاقچیان و مخلان نظم  و امنیت عمومی باشد و با حمایت‌های دستگاه قضایی در آینده نیز روند قاطع برخورد با این افراد ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا