مشهد

اجرای عملیات پایلوت شبکه هوشمندسازی روشنایی فضای سبز مشهد

مرحله آزمایشی و پایلوت این طرح در بوستان مروارید واقع در محدوده شهرداری منطقه ۱۱ اجرا شده و پس از انجام آزمایشات نهایی و برداشت نتایج، این طرح جهت تمامی بوستان‌های سطح شهر اجرا خواهد شد.
resized_IMG_20170613_071816jpg

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای مدیریت هزینه‌ها و همچنین ایمن‌سازی تاسیسات شهری عملیات پایلوت شبکه هوشمندسازی روشنایی فضای سبز سطح شهر انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در این خصوص بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اوایل سال گذشته جهت کاهش مصرف انرژی برق خصوصا در سطح بوستان‌ها و در نظر گرفتن مدیریت مصرف برق با توجه به میزان حضور همشهریان و زائران در سطح بوستان‌ها و همچنین کنترل دقیق‌تر و به‌روز سیستم‌های روشنایی مطالعات میدانی در این خصوص انجام و شبکه هوشمندسازی روشنایی فضای سبز در مرحله بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در این طرح عواملی همچون مصرف انرژی با استفاده لامپ‌های ال ای دی (smd)، ایمنی شبکه روشنایی و مدیریت مطلوب هزینه‌ها شامل نیروی انسانی و تجهیزات مدنظر قرار گرفته و این سیستم بر این اساس طراحی و به مرحله اجرا رسیده است.
مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: مرحله آزمایشی و پایلوت این طرح در بوستان مروارید واقع در محدوده شهرداری منطقه ۱۱ اجرا شده و پس از انجام آزمایشات نهایی و برداشت نتایج، این طرح جهت تمامی بوستان‌های سطح شهر اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =

دکمه بازگشت به بالا