فرهنگ و هنر

اجرای عمومی تئاتر «بینوایان» آغاز می‌شود

کارگردان نمایش «بینوایان» گفت: فرداشب با حضور قطب‌الدین صادقی، استاد لطفی، رضا صابری و حسین طاهری زنگ آغاز اجرای عمومی این نمایش نواخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: اجرای عمومی تئاتر «بینوایان» آغاز می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سروش طاهری ظهر امروز در نشست خبری نمایش «بینوایان» در سالن اجتماعات هتل پردیسان اظهار کرد: با وجود اینکه دیگر تصمیم نداشتم در مشهد نمایشی اجرا کنم اما با توجه به زاویه دید این نمایش به رمان اصلی «بینوایان» و حضور بازیگران مطرح تهران و مشهد در آن نظرم تغییر کرد.

کارگردان نمایش «بینوایان» افزود: این نمایش که در حدود 80 دقیقه اجرا می‌شود، در طراحی صحنه و لباس نمایش مدرنی محسوب می‌شود و علاوه بر این تلاش شده در میزانسن نور و بازی بازیگران نوعی کوچک انگاری در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه این گروه نمایش حضور بیشتر تماشاگران مشهدی در عرصه تئاتر است، یادآور شد: در این نمایش 15 بازیگر مطرح تهران و مشهد به ایفای نقش خود می‌پردازند و طراحی صحنه نیز به گونه‌ای است که یک شهر، دیوار و خانه در آن دیده می‌شود.

طاهری بیان کرد: طراحی لباس در این نمایش سرشار از المان بوده به طوری که رنگ و تجهیزات اضافه شده به طراحی لباس که در حقیقت بهره‍‌گیری از رنگ پرچم فرانسه لباس های بازیگران است، المان‌های مذکور را تشکیل می‌دهد.

کارگردان نمایش «بینوایان» گفت: فرداشب با حضور قطب‌الدین صادقی، استاد لطفی، رضا صابری و حسین طاهری زنگ آغاز اجرای عمومی این نمایش در تئاترشهر مشهد ساعت 16:45 نواخته می‌شود.

وی از حضور هنرمندان و عوامل این گروه نمایش در انتخابات امسال همزمان با هفتم اسفند در مسجد سجاد ساعت 11 تا 12 خبر داد و خاطرنشان کرد: هنرمندان مطرح تهران نیز مانند سایر مردم در انتخابات امسال شرکت می‌کنند.

گفتنی است در این نمایش بازیگرانی از جمله خسرو شهراز، شیرین بینا، کوروش زارعی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، ستایش رجایی نیا، کوروش شاهونه، حمید احمدی و الهه بنی‌هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا