مشهد

احداث 4 کلانتری جدید با هدف توجه بیشتر به حاشیه شهر مشهد

خبرگزاری فارس: احداث 4 کلانتری جدید با هدف توجه بیشتر به حاشیه شهر مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با هدف توجه بیشتر به حاشیه شهر چهار کلانتری جدید در مشهد در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود طی کم‌تر از سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 85 تا 90 درصد جرائم توسط همکاران ما کشف شده و طی آن مجرمین به مقام قضایی تحویل داده می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اولویت‌های جدید شهر مشهد در زمان مدیریت جدید فرمانده انتظامی مشهد، افزود: در نگاه اول باید از سرمایه اجتماعی به‌خوبی استفاده شود، همچنین همکاری و ارتباط با مردم باید همیشه وجود داشته باشد تا زمینه فراهم شدن خدمت‌گزاری به نحو درست ایجاد شود.

وی بیان کرد: آنچه که به‌عنوان اولویت دوم باید مدنظر قرار بگیرد توجه به حاشیه شهر مشهد مقدس است، از این‌ رو چهار کلانتری جدید در شهر مشهد در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود طی کم‌تر از سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیروی انتظامی در قالب طرح هوشمندسازی اقدامات خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: به‌ عنوان‌ مثال از دوربین‌هایی که در سطح شهر جانمایی شده همکاران ما برای شناسایی و دستگیری مجرمان استفاده می‌کنند.

امیری‌مقدم تأکید کرد: برخورد با اراذل‌ و اوباش قطعاً محکم‌تر از گذشته در دستور کار ما خواهد بود. چراکه به مشهد مقدس متفاوت‌تر از سایر شهرهای کشور نگاه می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های شهر مشهد یادآور شد: در هیچ کجای کشور سابقه ندارد که در تعطیلات نوروزی بیش از 6 میلیون نفر به آن سفر کنند بنابراین باید مشهد را با تمام جزئیاتش نگاه کرد.

امیری‌مقدم در پایان گفت: برای شهروندان مشهدی که بنای خروج از مشهد یا مسافرت دارند طرحی تحت عنوان تحویل منازل به پلیس تدوین شد که امسال خوشبختانه برای اولین بار بیش از 604 منزل را در حضور مردم پلمب کردیم و با خیال آسوده سفر خود را انجام دادند و مجدداً در حضور آن‌ها با باز کردن پلمب منزل را به آن‌ها تحویل دادیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا