مشهد

اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار در بودجه 95 شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار در بودجه 95 شهرداری مشهد

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه امروز شورا با اختصاص 16 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال آینده شهرداری مشهد برای هبه به نهادهای دولتی و غیر دولتی موافقت کردند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز در محل تالار شهر برگزار شد.

در این جلسه شورای شهر، ادامه بندهای آلبوم بودجه سال آینده شهرداری مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه امروز میزان هبه شهرداری مشهد برای نهادهای غیردولتی در سال 94 هشت میلیارد تومان بوده که برای سال آینده این رقم به 13 میلیارد و هشتصد میلیون تومان افزایش یافته است.

بر اساس این مصوبه میزان هبه شهرداری مشهد برای نهادهای دولتی هم که در سال گذشته رقمی پیش‌بینی نشده بود، در سال آینده 2 میلیارد و 200 میلیون تومان مصوب شد.

در بخش دیگری از جلسه شورای اسلامی شهر مشهد جدول شماره 14 آلبوم بودجه سال 95 شهرداری مشهد مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد در سال آینده به جهت ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری در حوزه سکونت‌های غیر رسمی مبلغ 100 میلیون تومان اعتبار و در حوزه ساماندهی بافت‌های فرسوده نیز 766 میلیارد تومان در سال آینده اختصاص یابد.

همچنین بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد بودجه نهاد کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های زیر مجموعه شهرداری پیشنهاد ارائه شده در لایحه بودجه به مبلغ 73 میلیارد تومان مصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا