مشهد

ارائه آموزش‌های زیست محیطی به شهروندان در بوستان‌ها و فرهنگسراهای مشهد

خوشبختانه هر سال آگاهی و نگرش شهروندان در حوزه مسایل زیست محیطی به سمت مطلوب حرکت می‌کند اما هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی داریم.
۱۰۹۱۱۴۷_۷۰۶

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ارائه آموزش‌های زیست محیطی به شهروندان در بوستان‌ها و فرهنگسراهای مشهد همزمان با هفته محیط زیست خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد پذیرا صبح امروز در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» ضمن تبریک فرارسیدن هفته محیط زیست بیان کرد: متاسفانه امروز ۲۳ درصد از بیماری‌های مختلفی که افراد در طول عمر به آن مبتلا می‌شون ناشی از آلودگی محیط زیست است.
وی افزود: در این راستا افزایش آگاهی شهروندان برای کاهش مشکلات زیست محیطی نفعی همگانی و جمعی دارد.
مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین شهروندان مسوولیت همگانی در راستای حفط محیط زیست دارند و این موضوع باید به یک دغدغه همگانی در بین شهروندان تبدیل شود.
پذیرا اضافه کرد: مدیریت محیط زیست شهری در طول سال و به خصوص در هفته محیط زیست برنامه‌های مختلفی برای شهروندان برگزار می‌کند.
وی گفت: در این راستا در سطح بوستان‌های شهر مشهد برنامه‌های آموزشی در حوزه محیط زیست برای شهروندان برگزار می‌شود.
مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: در کنار آن برای افزایش آگاهی شهروندان آموزش شهروندی در سطح فرهنگسراهای شهر مشهد ارائه می‌شود.
پذیرا بیان کرد: با کمک سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی نیز دوره‌های آموزشی برای فعالان زیست محیطی برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر سال آگاهی و نگرش شهروندان در حوزه مسایل زیست محیطی به سمت مطلوب حرکت می‌کند اما هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا