مشهد

ارائه آیین‌نامه‌ها و ضوابط شهرسازی دو شهر بزرگ اروپایی به شهرداری مشهد

download

رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد گفت: طی تفاهمی آیین‌نامه‌ها و ضوابط شهرسازی و معماری شهرهای مادرید و بارسلون کشور اسپانیا به شهرداری مشهد ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری در این خصوص بیان کرد: با توجه به سفر هیاتی منتخب از اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از شهرداران مناطق مشهد به کشور اسپانیا به منظور بازدید از زیرساخت‌های شهری دو شهر مادرید و بارسلون تفاهمی با شهرداری این دو شهر صورت گرفت.
وی افزود: براساس این تفاهم مقرر شد کلیه قوانین و مقررات شهرسازی این دو شهر اروپایی در اختیار شهرداری مشهد و کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر قرار بگیرد.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد تصریح کرد: براین اساس تا پایان ماه نوامبر این قوانین و مقررات معماری و شهرسازی توسط رییس امور بین‌الملل شهرداری‌های این دو شهر به اداره روابط خارجی شهرداری مشهد ارائه می‌شود.
کشیری اضافه کرد: همچنین از آنجایی که یکی از شاخص‌های بارز شهر مادرید فضای سبز این شهر است، در تفاهم‌ دیگری مقرر شد مسوول بخش آسیایی شهرداری مادرید در این زمینه با کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد همکاری نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا