مشهد

ارائه تسهیلات ۱۸ درصدی خرید دوچرخه به ۱۰ هزار شهروند مشهدی

البته این خط اعتباری، به موضوعاتی همچون نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری، کامیونت‌ها و موتورسیکلت نیز تعلق دارد و به این منظور رقم دقیقی را نمی‌توان برای اختصاص این خط به مبحث دوچرخه مطرح کرد.

 

imagesمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از ارائه تسهیلات ۱۸ درصدی خرید دوچرخه برای ۱۰ هزار شهروند مشهدی با مشارکت شهرداری مشهد و بانک شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هوشنگ غلامزاده در جریان برپایی مسابقه دوچرخه سواری «اردیبهشت جوانی» که به مناسبت فرارسیدن هفته جوان در محل عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری مشهد نگاه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل پاک دارد و این تسهیلات نیز در همین راستا و در جهت ترغیب شهروندان برای استفاده از این وسیله حمل و نقل مناسب ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد برای اختصاص یک خط اعتباری ویژه برای این موضوع عنوان کرد: البته این خط اعتباری، به موضوعاتی همچون نوسازی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری، کامیونت‌ها و موتورسیکلت نیز تعلق دارد و به این منظور رقم دقیقی را نمی‌توان برای اختصاص این خط به مبحث دوچرخه مطرح کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد متذکر شد: همچنین در صورت استقبال مردم اقداماتی را نیز می‌توانیم در خصوص دوچرخه‌های برقی انجام دهیم.
وی در مورد وضعیت ایستگاه‌های دوچرخه در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۱۵۰ ایستگاه دوچرخه در نظرگرفته شده برای مشهد ۱۳۷ ایستگاه فعال است و به مردم خدمت می‌دهد وبا این حال به دلیل این که در فصل استقاده از این وسیله حمل و نقل پاک هستیم انتظار می‌رود شهروندان اقبال بیشتری به این موضوع داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا