مشهد

ارائه مشاوره رایگان حقوقی توسط مرکز مشاوره همگانی در مشهد

images

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان‌رضوی گفت: از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان ایجاد مرکز مشاوره همگانی در مشهد در خیابان امام‌ خمینی‌(ره) است که این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به عموم مردم خدمات ارائه می‌دهد.

منصور جهان‌تیغ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان ایجاد مرکز مشاوره همگانی در مشهد در خیابان امام‌ خمینی‌(ره) است که این مرکز همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به عموم مردم خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات مرکز بسیج حقوقدانان استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: در این مرکز ۱۵ وکیل پایه یک حضور داشته و ارائه خدمت توسط این مرکز همگانی رایگان است. 

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون در مساجد مشهد مشاوره حقوقی انجام می‌شود که تا به امروز در چهار مسجد  وکلای بسیج حقوقدانان حضور داشته و تا پایان سال در هر ماه یک مسجد به این تعداد اضافه می‌شود.

جهان‌تیغ خاطرنشان کرد: در مساجد نیز مشاوره رایگان انجام می‌شود و مشاوره به دو صورت عمومی و خصوصی انجام می‌شود. در مشاوره عمومی، مسائل مربوط به حقوق عمومی مطرح می‌شود که برای پیشگری از وقوع جرم بوده و در مشاوره خصوصی مسائل مربوط به هر فرد با حضور یک وکیل و روانشناس مطرح می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا