مشهد

ارائه 700 میلیون تومان بن الکترونیک کتاب با تخفیف 20 درصدی

ارسال به دوستانخبرگزاری فارس: ارائه 700 میلیون تومان بن الکترونیک کتاب با تخفیف 20 درصدی
 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدسعید سرابی امشب در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران- مشهد در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: سال‌هاست که نمایشگاه بین‌المللی مشهد همکاری لازم را در برگزاری این نمایشگاه به صورت رایگان انجام داده‌اند چراکه تنها هزینه غرفه‌ها که 70 تا 100 میلیون تومان است دریافت می‌شود در حالی که چنین نمایشگاهی در طول یک هفته حدود 500 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد از 700 میلیون تومان بن از تهران به حساب بانک‌ها واریز می شود و 10 درصد نیز از حوزه استانی در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه بانک‌ها قبل از برگزاری نمایشگاه 10 درصد اعتبار استانی را درخواست می‌کنند چراکه بن‌های کتاب الکترونیکی هستند و به محض دریافت آن توسط مردم، خرید نقدی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ارائه 700 میلیون تومان بن الکترونیک کتاب با تخفیف 20 درصدی در هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران- مشهد همچون سنوات گذشته خبر داد و افزود: بیش از 400 ناشر استانی و محلی در این نمایشگاه حضور دارند.

* فعالیت 20 کمیته اجرایی و نظارتی در این نمایشگاه

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه افزود: این نمایشگاه مستمر و پایدار است چراکه هدف اصلی آن ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

یوسف امینی با اشاره به اینکه 20 کمیته اجرایی، نظارتی و برنامه‌ریزی در این نمایشگاه فعال هستند، تصریح کرد: 10  بخش از جمله مذهبی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان، نشر الکترونیک، ادارات و نهادها، مشاوره، انتخاب کتاب سال، کتاب‌های خارجی، غرفه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این نمایشگاه تعریف شده است.

وی پیرامون جزئیات این نمایشگاه خاطرنشان کرد: معرفی بهترین کتاب سال، شب‌های فرهنگی شهرستان‌ها، شب شعر عاشورایی، کافه کتاب، نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور و سایر موضوعات از جمله برنامه‌های مهم این نمایشگاه محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف در مراسم افتتاحیه و توزیع بن کتاب میان پرسنل هر دستگاه دولتی و غیردولتی می‌تواند از جمله برنامه‌هایی باشد که سبب افزایش میزان استقبال از این نمایشگاه شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا