مشهد

از گالری‌های مشهد چه خبر؟

چهار نمایشگاه نقاشی گروهی و انفرادی و یک نمایشگاه عکس صنعتی این هفته میزبان گالری‌های شهر مشهد است.

با بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا در مشهد و قراری‌گیری این شهر در وضعیت زرد، در هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۰ نمایشگاه‌های نقاشی و عکس «قاب پاییزی»، «از تاریکی تا نور»، «سروتونین» و «بوم‌رنگ درخت» در گالری‌های فعال مشهد در حال برگزاری است. در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

«قاب پاییزی» در هنرخانه درخت

نمایشگاه گروهی نقاشی قاب پاییزی با آثاری از مینا جره، الناز خمسه، مریم عباس‌زاده، مریم فدایی، فرزانه فرهادیان، آزیتا وظیفه‌دان، الهام وظیفه‌دان، هدی هاشمی و عماد نظری از روز جمعه، ۲۳ مهر ماه، در هنرخانه درخت واقع در خیابان هاشمیه ۲۷ آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه، ۲۵ مهر ماه، ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

«از تاریکی تا نور» در گالری گلستانه

نمایشگاه انفرادی عکس صنعتی از تاریکی تا نور با آثاری از مژگان یوسف‌زاده از روز دوشنبه، ۲۶ مهر ماه، در گالری گلستانه واقع در چهارراه بیسیم، خیابان جهاد ۲ افتتاح می‌شود و تا روز جمعه، دوم آبان‌ ماه، ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ خواهد بود.

«سروتونین» در گالری هنگام

نمایشگاه انفرادی نقاشی سروتونین با آثاری از ندا عظیمی از روز جمعه، ۱۶ مهر ماه، در گالری هنگام واقع در بلوار خیام، خیابان ارشاد، بین ارشاد ۶ و هشت آغاز به کار کرده و تا روز یکشنبه، ۲۵ مهر، ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.

«بوم‌رنگ درخت» در گالری روند

نمایشگاه گروهی نقاشی طبیعت تحت عنوان بوم‌رنگ درخت با آثاری از دانشجویان دانشگاه فردوس زیر نظر حمید حلیمی از روز جمعه، ۱۶ مهر، در گالری روند واقع در بولوار خیام، خیابان ارشاد ۶، بین خیابان هجرت ۶ و هشت آغاز شده و تا روز چهارشنبه، ۲۸ مهر ماه، ادامه خواهد داشت.

زهرا خراسانی، فاطمه رسا، الناز غلامی، شیرین گروی، محبوبه مختاری و آناهید هاشمی‌پور هنرمندانی هستند که با آثار خود در این نمایشگاه حضور یافته‌اند. زمان بازدید از این نمایشگاه نقاشی نیز عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا