مشهد

اسامی نامزدهای جبهه پیروان خراسان رضوی در انتخابات مجلس

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با اشاره به اسامی نامزدهای این جبهه در انتخابات مجلس گفت: تمام این 25 نامزد به شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی معرفی خواهند شد.

خبرگزاری فارس: اسامی نامزدهای جبهه پیروان خراسان رضوی در انتخابات مجلس

 

محسن بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به روند مصاحبه جبهه پیروان با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای شورای مرکزی جبهه در جمعه گذشته با 15 نفر از کاندیداها و در روز شنبه همین هفته نیز با 10 نامزد دیگر مصاحبه کردند.

وی ادامه داد: بنا است که ما در سه‌شنبه شب همین هفته، جلسه‌ای را با حضور تشکل‌های عضو جبهه برگزار کنیم و در آنجا برای تعیین اولویت‌های جبهه رأی‌گیری شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با بیان اینکه این رأی‌گیری تنها مختص به تعیین اولویت نامزدها برای جبهه پیروان استان است، گفت: این اولویت‌بندی تنها برای خود جبهه پیروان است و اعلام عمومی نمی‌شود، حتی این اولویت‌ها در اختیار شورای ائتلاف اصولگرایان استان نیز قرار نمی‌گیرد.

بنی‌هاشمی تأکید کرد: قرار است اسامی تمام افرادی که توسط شورای مرکزی جبهه با آنها مصاحبه شده است، به شورای ائتلاف اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نحوه ارائه لیست به شورای ائتلاف، بررسی را برای این شورا سخت نمی‌کند، گفت: در شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد یک بانک اطلاعاتی فراهم شده و سپس کاندیداها براساس ضوابط شورا، اولویت‌بندی می‌شوند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی همچنین درباره اسامی نامزدهایی که توسط این جبهه به شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد اعلام می‌شود، افزود: این افراد به ترتیب حروف الفبا شامل، جواد آرین‌منش، محمد علی احمدی، حسین حسین‌زاده بحرینی، مهدی برادران، نصرالله پژمانفر، ناصر توسلی‌زاده، حسینی طباطبایی سیستانی، سیدعلی رئیس‌الساداتی، فاطمه رحمانی، قهرمان رشید، سکینه رحیمی، هادی ذاکری، علی سرافراز یزدی، رضا شیران خراسانی، حسین عباسی کبودانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، غلامرضا قنبری، علیرضا کرباسی، جواد کریمی قدوسی، شراره معدنیان، علی مولوی حقیقی، محمدرضا محسنی ثانی، سیدمحمد مرتضوی، حسن نوروزی و حامد واعظ‌ زاده هستند.

گفتنی است، نصرالله پژمانفر، امیرحسین قاضی‌زاده، جواد کریمی قدوسی و حسین حسین‌زاده بحرینی نمایندگان فعلی مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =

دکمه بازگشت به بالا