ورزش

استادیوم ۱۰۰۰۰ نفری فوتبال در مشهد احداث می‌شود

کوروش صبوریان

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری احداث استادیوم ۱۰ هزار نفری را در منطقه الهیه مشهد شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کوروش صبوریان در نشست روسای هیئت‌های ورزشی استان خراسان‌رضوی و ادارات شهرستان‌ها اظهار داشت: در هفته جاری برنامه‌هایی از جمله اهدای خون در روز دو‌شنبه با همکاری تربیت بدنی شهرداری و سازمان انتقال خون اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در روز پنج‌شنبه مراسم اختتامیه جاده ولایت را برگزار خواهیم کرد که این برنامه سال‌ها است در استان اجرا می‌شود و امسال هشتمین دوره آن برگزار می‌شود. اعضای این کاروان اکنون در شهر یزد هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گفت: مراسم استقبال از اعضای این کاروان ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه انجام می‌شود. در روز چهارشنبه هفته حجاری نیز نشست نواب رئیس و مسئولین شهرستان و منطقه یک کشور را خواهیم داشت.

صبوریان در ارتباط با ورزشگاه امام رضا(ع) بیان کرد: در برگزاری مسابقه فوتبال در این ورزشگاه شکی وجود ندارد چرا که فضای ورزشی در استان اندک است  و برای استفاده از این ورزشگاه ابتدا باید ظرافت‌های آن در نظر گرفته شده و نقص برطرف تا شرایط استفاده از آن فراهم شود.

وی تصریح کرد: نیاز به اجرای طرح جدید در استادیوم تختی مشهد داریم و در سال جاری احداث استادیوم ۱۰ هزار نفری را در منطقه الهیه مشهد شروع خواهیم کرد.  در ارتباط با استخر هاشمی‌نژاد با دو مشکل انشعابات و عوارض شهرداری روبه رو هستیم.

صبوریان بیان کرد: جزو سیاست‌های اداره‌کل تیم‌داری در لیگ برتر است اما در خراسان‌رضوی تمایلی از سوی صنعت برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد. استعدادیابی در عرصه ورزش اهمیت دارد که در این عرصه در رتبه نخست در کشور هستیم و مرکز سنجش و استعدادیابی پایگاه قهرمانی خراسان‌رضوی در کشور کامل‌ترین مجموعه در این زمینه است.

وی گفت: برگزاری مسابقات و قبول میزبانی در استان به ورزش‌ خراسان‌رضوی کمک می‌کند چرا که میزبانی کلاس درس است و تلاش خود را برای برگزاری رقابت در استان انجام می‌دهیم. میزبانی از رقابت مانند مسابقات ووشو قهرمانی کشور و مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در مشهد مقدس نمونه‌ای از رویدادهای شاخص ما در ماه‌های آینده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا